همشهری آنلاین: فراخوان و ضوابط شرکت در دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب با شش محور موضوعی منتشر شد.

دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب فراخوان داد

به گزارش خبرگزاری مهر،  حوزه هنری انقلاب اسلامی به منظور پاس‌داشت و ارتقای دستاوردهای شعر و داستان انقلاب و کشف استعدادهای برتر، دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب را برگزار می‌کند.  این رویداد موضوعاتی همچون عدالت و انسانیت، وحدت امت اسلامی، رفعت ملی، اخلاق و معارف دین، گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت در بخش شعر و مسائل و رویدادهای سال¬های قبل از انقلاب و روزهای پیروزی انقلاب و پس از آن تا امروز، دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، نقش و جایگاه انقلاب اسلامی در رهبری، وحدت، انسجام ملی و همراهی با جریان‌های استکبارستیز جهان با تأکید بر هویت اسلامی و مقاومت در بخش داستان را دنبال می‌کند.  

همچنین شعر سنتی(مجموعه یا تک اثر)، نو و نیمایی(مجموعه یا تک اثر) و شعر کودک و نوجوان(مجموعه یا تک اثر) قالب های شعری و رمان(بزرگسال و کودک و نوجوان) و داستان کوتاه (بزرگسال و کودک و نوجوان) قالب های داستانی هستند که شرکت کنندگان می توانند آثار خود را متناسب با آن به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.  

آخرین مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب ۳۰ بهمن ماه امسال اعلام شده است و سایر مقررات و جزییات فراخوان نیز در سایت www.artfest.ir  قرار دارد.  

این جشنواره به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری برگزار خواهد شد.

کد خبر 456700

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha