همشهری‌آنلاین: پلیس عربستان با صدور بیانیه‌ای حادثه قتل محافظ شخصی ملک سلمان را تایید و توضیح‌هایی درباره این قتل بیان کرد.

پادشاه عربستان و محافظش

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، سخنگوی مطبوعاتی پلیس مکه مکرمه درباره حادثه قتل محافظ شخصی ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان گفت: شب گذشته زمانی که سرتیپ عبدالعزیز بن بداح الفغم، محافظ شخصی ملک سلمان در منزل دوستش ترکی بن عبدالعزیز السبتی در محله ساحلی در استان جده بود دوست سومی نیز به نام ممدوح بن مشعل آل علی به خانه السبتی می‌رود.

به گفته پلیس، در جریان صحبت، بحثی بین الفغم و ممدوح آل علی درمی‌گیرد و آل علی از منزل خارج شده و با سلاح بازمی‌گردد و به سمت الفغم تیراندازی می‌کند. این تیراندازی منجر به زخمی شدن او و دو تن دیگر از کسانی می‌شود که در منزل حضور داشتند. این دو فرد صاحبخانه و یک مستخدم فیلیپینی بوده‌اند.

این سخنگو تاکید کرد: فورا نیروهای امنیتی در محل حاضر شده و خانه را محاصره می‌کنند و از جانی می‌خواهند خود را تسلیم کند اما او رد می‌کند و دست به تیراندازی می‌زند نهایتا نیروهای امنیتی برای دور کردن هرگونه خطری فرد جانی را به قتل می‌رسانند، در این حین سرتیپ الفغم نیز که به ضرب گلوله زخمی شده بود بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

ترکی بن عبدالعزیز السبتی (عربستانی الاصل)، جفری داوینو ساربوز اینگ (فیلیپینی الاصل) و نیز پنج نیروی امنیتی به علت تیراندازی‌های بی‌هدف فرد قاتل زخمی می‌شوند.

کد خبر 456688

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha