چند روز بعد از شکست مقابل سپاهان، سرمربی سرخپوشان تلاش دارد تا با صحبت‌های اختصاصی با بازیکنان خود آنها را ریکاوری و برای دو دیدار پرفشار این هفته مقابل ماشین‌سازی و شهرخودرو آماده کند.

احمد نوراللهي

یکی از بازیکنانی که کالدرون در این فصل حساب ویژه‌ای روی او باز کرده احمد نوراللهی است. هافبک ملی‌پوش سرخپوشان بعد از مصدومیت کمال کامیابی‌نیا به صلاحدید سرمربی تیم در پست هافبک دفاعی به میدان رفت و البته توانست تا حدودی جای خالی کمال را در این پست پر کند.

اما نکته مهم اینجاست که نوراللهی بر خلاف کامیابی‌نیا بازیکنی با سبک تهاجمی است و به همین دلیل سیستم جدید پرسپولیس کمی با مشکل روبه‌رو شده است. پرسپولیس تا این مقطع ۳گل دریافت کرده که به‌جز گل دوم سپاهان که با اشتباه محرز بیرانوند به ثمر رسید دو گل دیگر از شوت راه دور زده شده است.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس اعتقاد دارد روی این دو گل نوراللهی با توجه به نوع مسئولیتی که در زمین دارد باید عکس‌العمل بهتری نشان می‌داد و کلا نباید به راحتی اجازه شوتزنی به بازیکنان حریف بدهد. کالدرون به همین دلیل در صحبت‌های خصوصی با این بازیکن از او خواست تا در بازی‌های آینده و به‌خصوص در دو بازی بعدی سرخپوشان با توان بیشتری بازی کند و دیگر به این سادگی اجازه شوتزنی به بازیکنان حریف ندهد.

کد خبر 456626

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha