همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز با خانواده شهید خلبان «محمدرضا کرم» و همسر آزاده شهید «محمد فرپور خُمامی» دیدار کرد.

دیدار

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو  با حضور در منزل شهید خلبان محمدرضا کرم با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌و گو کرد.

در این دیدار خواهر بزرگوار شهید کرم که همسر آزاده شهید فرپور خُمامی نیز هستند، حضور داشتند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا، با بیان اینکه راه شهدا، راه سعادت است، بر نقش بی‌بدیل همسران و مادران شهدا بعنوان نمونه زنده ایثار و از خودگذشتگی تاکید کرد.

در ادامه مادر شهید خلبان محمدرضا کرم ضمن بیان خاطراتی از فرزند شهیدش، احترام به پدر و مادر را به عنوان خصلت و ویژگی بارز و شاخص این شهید بزرگوار یاد کرد.

دیدار با جانباز عظیم کیادربندسری و قدردانی از مجاهدت‌های ‌وی، از دیگر برنامه‌های فرمانده نیروی هوایی ارتش در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس بود.

امیر نصیرزاده در این دیدار بر نقش تاثیرگذار یاران صدیق فرماندهان دوران دفاع مقدس در پیشبرد امور عملیاتی تاکید و از خدمات خالصانه آقای دربندسری در طول مدت همراهی با شهیدان بابایی و اردستانی تجلیل کرد.

کد خبر 456597

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha