جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه امام علی (ع) گفت: تنها راه نجات کشور مقاومت، استقامت و ایستادگی در برابر دشمنان است.

غلامحسین غیب پرور

سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور روز شنبه در یادواره شهدای عملیات والفجر هشت و شهدای یگان دریایی لشگر ۳۱ عاشورای استان اردبیل افزود: جوانان غیور این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات در برابر زیاده‌خواهان دنیا به ویژه آمریکا ایستادند و در نهایت پیروز این جنگ نابرابر شدند و امروز هم رمز پیروزی کشور ایستادگی، مقاومت، نترسیدن از دشمنان، نلرزیدن در برابر آنها، نخندیدن در برابر بدخواهان و شجاعت است.

وی بیان کرد: همانطور که شهدا و رزمندگان با الگو قرار دادن تاسوعا و عاشورا در هشت دفاع مقدس در برابر دشمنان سر تعظیم فرود نیاوردند ملت بزرگ ایران نیز راه شهدا را ادامه داده و در برابر زورگویان سر خم نخواهند کرد.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه به برکت مقاومت و ایستادگی، امروز نظام اسلامی ایران در اوج قدرت است، اضافه کرد: اثرات انقلاب و نظام اسلامی در لبنان، یمن، سوریه، عراق و نوار غزه قابل مشاهده است.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) ادامه داد: دنیا آبستن تحولات بزرگی است و دشمنان چه بخواهند و چه نخواهند در آینده نزدیک عدالت در کل دنیا گسترش خواهد یافت.

وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور بیان کرد: مشکلات کنونی در کشور به خاطر انقلاب و نظام اسلامی نیست بلکه به خاطر سوء مدیریت بعضی از مسئولان است.

او اظهار داشت: با تدابیر و مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری، بصیرت و مقاومت ملت ایران و اعتماد به وعده های الهی پیروز نهایی نظام اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهیدان باشیم، افزود: راه شهیدان نباختن در برابر دشمنان، کوتاه نیآمدن در برابر آنها و خدمت و کار صادقانه برای رضای خدا است.

پخش کلیپ، جمع خوانی، شعر خوانی و مداحی از دیگر قسمت های این آئین بود.

کد خبر 456595

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha