جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: دو سگ انگلیسی با حمله به صاحب ۴۴ ساله خود، او را کشتند و تلاش همسایگان نیز برای نجات این مادر انگلیسی بی‌نتیجه ماند.

سگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از  روزنامه دیلی میرور، دو سگ انگلیسی، با حمله به صاحب ۴۴ ساله خود، او را کشتند و تلاش همسایگان نیز برای نجات این مادر انگلیسی، بی نتیجه ماند.

دو سگ عصر روز سه شنبه در شهر چشایر (Cheshire) به "الین استنلی" (Elayne Stanley) حمله کردند و با این که همسایگان با سنگ و آجر، سگ ها را مورد حمله قرار می‌دادند، نتوانستند مادر سه فرزند را نجات دهند.

با این که پلیس و آمبولانس نیز به محل حادثه اعزام شدند، قربانی حمله سگ ها، در اتاق پذیرایی خانه خودش به علت شدت جراحات، جان باخت.

همسایگان می‌گویند دختران متوفی مضطرب و گریان برای دریافت کمک به همسایگان مراجعه کرده و گفته بودند که دو سگ خانگی شان، به مادرشان حمله کرده اند. پلیس ناچار شد یکی از دو سگ را که به نیروهای پلیس نیز حمله می‌کرد، با شلیک دو گلوله در محل بکشد و سگ دیگر را بیهوش و به محل دیگری منتقل کرد. به نوشته دیلی میرور، این سگ ها از گونه ماستیف (Mastiff) بودند.

براساس قانون مصوب سال ۱۹۹۱ در انگلیس، نگهداری شماری از سگ‌های خطرناک، ممنوع است. این گونه سگ ها "مهار ناشدنی"، "مهاجم به مردم و دیگر حیوانات" و عامل "هراس مردم" معرفی می‌شوند.

نگهداری شماری از سگ ها نیز که برای جنگیدن تربیت می‌شوند، همچون توسای ژاپنی (Japanese Tosa)، پیت بول تریر (Pit bull terrier)، داگوی آرژانتینی (Dogo Argentino) و فیلای برزیلی (Fila Braziliero)، در انگلیس ممنوع است.

همچنین در انگلیس در محوطه برخی پارک‌ها که به ویژه محل بازی کودکان است، ورود سگ‌ها ممنوع است، مانند برخی ساختمان‌ها که چنانچه اکثریت ساکنان آن مخالف ورود سگ باشند، ورود سگ‌ها به این ساختمان‌ها ممنوع است.

کد خبر 456480

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha