همشهری آنلاین: بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: ما استراماچونی را آورده‌ایم که تیم را قهرمان کند نه اینکه بعد از گذشت پنج هفته جایگاه‌مان چهاردهم جدول باشد.

استقلال هوم پیج

فارس نوشت: سیروس دین‌محمدی در خصوص دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت:‌ انصافاً استقلال بد بازی نکرد ولی مشخص است تیم تحت فشار است. بازیکنان استقلال خیلی تلاش کردند که دل مردم را شاد کنند ولی نشد.  

وی افزود: به نظرم استرسی که از کنار نیمکت به تیم منتقل می‌شد در روند بازی تأثیر داشت. استراماچونی باید خودش را کنترل می‌کرد و تا آخر بازی کنار تیم می‌ماند تا حداقل گل را دریافت نمی‌کرد.

دین‌محمدی تأکید کرد: نمی‌دانم چه اصراری است که دانشگر دفاع راست بازی کند و ووریا یک خط جلو برود. همین باعث شده تا کارایی غفوری پایین بیاید. غفوری باید از عقب به جلو اضافه شود و در کار تدافعی هم شرکت کند ولی سیستم استراماچونی اجازه این کار را به او نمی‌دهد.

وی در خصوص اینکه عملکرد خط دفاعی استقلال خوب نبوده است، گفت: عملکرد خط دفاعی استقلال رو به پایین است. من دوست داشتم استقلال همه بازی‌ها را ۵-۴ می‌برد ولی الان بالای جدول بود.

پیشکسوت استقلال تأکید کرد:‌ نتایج استقلال تا امروز ناامیدکننده بوده و این یک واقعیت است. من استقلالی هستم ولی از هواداران در خیابان متلک می‌شنوم. فقط این را بگویم استراماچونی را آورده‌ایم که قهرمان شویم نه اینکه چهاردهم جدول باشیم. باز هم تأکید می‌کنم استقلال شب قبل خوب بازی کرد ولی تیمی که خوب بازی کند و امتیاز نگیرد در نهایت با اعتراض مردم روبه‌رو می‌شود.

دین‌محمدی در پایان گفت: بهتر است خود استراماچونی در مورد نتایج و اینکه در کجای کارش ایراد وجود دارد صحبت کند و با هوادار روراست باشد. مطمئناً اگر حرف او منطقی باشد مردم حمایتش می‌کنند.

کد خبر 456420

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha