همشهری آنلاین: وزرای دفاع جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه در گفت وگوی تلفنی بر گسترش همکاری های دفاعی در جهت تحکیم صلح، ثبات و امنیت منطقه تأکید کردند.

تاکید وزرای دفاع ایران و سوریه بر گسترش همکاری های دفاعی

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» در گفت وگوی تلفنی با سپهبد «علی عبدا... ایوب» وزیر  دفاع سوریه، بر همکاری و اهتمام جمهوری اسلامی ایران در بازسازی سوریه تأکید و در مورد برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های دفاعی به عنوان یکی از بندهای مهم سند موافقت نامه فی مابین توافق کردند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با ابراز خوشحالی از استقرار ثبات در سوریه،ساقط کردن کردن پهپاد های رژیم صهیونیستی در استان های حماه و قنیطره توسط پدافند هوائی و نیروهای ارتش این کشور را نشانه تغییر و بهبود شرایط دفاعی سوریه دانست و در این مورد ابرازخرسندی کرد.
 
امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران استقرار صلح و امنیت پایدار در منطقه با همکاری کشورهای منطقه است افزود: در اجلاس سه جانبه آنکارا نیز طرفین بر حاکمیت ملی و حفظ تمامیت ارضی سوریه تأکید کردند.

وزرای دفاع  کشور ایران و سوریه در این گفت وگو بر تداوم رایزنی ها و همکاری های نزدیک دو کشور در حوزه های دوجانبه و منطقه ای تأکید کردند.

کد خبر 456379

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha