در شرایطی که از داربی پایتخت چند روز می‌گذرد اما حواشی این مسابقه همچنان در صدر اخبار فوتبال ایران قرار دارد.

شجاع

شجاع خلیل‌زاده در این بازی با وجود حضور ثابت در درگیری‌ها،   تلاش زیادی کرد تا از داور کارتی دریافت نکند. با این وجود مدافع پرسپولیس در پایان بازی به کمیته انضباطی فرا خوانده شد. این کمیته در پایان مسابقه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد شجاع خلیل‌زاده باید در خصوص رفتارهای غیرورزشی، نقض مقررات و اعتراض شدید به داوری پاسخگوی رفتار خود در کمیته انضباطی باشد.

نمی‌دانم چرا احضار شدم

البته شجاع خیلی زود در خصوص این موضوع واکنش نشان داد و گفت: «خبر ندارم که به کمیته انضباطی دعوت شده‌ام یا نه. وقتی در بازی درگیری و دعوا شد در حال جدا کردن بودم. فیلم بازی را که همه دیدند. به جز صحنه پنالتی که داور اشتباه کرد، موضوعی نبود که به سمت داور بروم. وقتی پنالتی می‌گیرند که نمی‌توانم دست روی دست بگذارم تا توپ داخل گل ما بشود!»


عکس شجاع جنجال‌آفرین شد

اما روز گذشته تصویری از داربی 90 در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد شجاع به داور مسابقه هیس نشان داده است. شجاع خلیل‌زاده بلافاصله از طریق استوری اینستاگرامش اعلام کرد درخواست سکوتش خطاب به داور بازی نبوده است. مدافع پرسپولیس معتقد است برخی دچار خطای دید شده‌اند و موعود بنیادی‌فر هم می‌داند که شجاع به او هیس نشان نداده است.

رئیس کمیته انضباطی: تحقیر داور تخلف مهمی است

اسماعیل حسن‌زاده روز گذشته در پاسخ به شجاع خلیل‌زاده که از دلیل احضارش ابراز بی‌اطلاعی کرده بود گفت: «من او را ارجاع می‌دهم به صحنه‌هایی که با داور وسط و کنار درباره قضاوت‌شان برخورد می‌کرد. در قوانین هست که تحقیر داور و اعتراض به داوری با هر لحن و حرکتی که اهانت به داور باشد، تخلف بسیار مهمی است.»

کد خبر 456367

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha