همشهری آنلاین: قطار مسافری زاهدان-تهران عصر امروز در حدود ۱۰۰ کیلومتری زاهدان از ریل خارج شد و تا کنون بر اساس آخرین آمارهای به‌دست آمده حدود ۳۵ نفر مصدوم داشته و ۳ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

قطار

به گزارش ایسنا، بعد از ظهر امروز قطار مسافری زاهدان تهران دچار سانحه شد و به گفته صادق سکری، مدیرکل روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، این سانحه تاکنون ۳۵ مصدوم و سه کشته برجای گذاشته است.

وی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: قطار مسافری ساعت ۱۴:۵۰ از ایستگاه زاهدان حرکت می کند و در ساعت ۱۶ در یکصد کیلومتری زاهدان در ورودی ایستگاه "شورو" دچار سانحه شده و چند واگن از خط خارج می‌شوند.

به گزارش ایسنا، ایستگاه شورو از زیرمجموعه‌های راه‌آهن جنوب شرق است که البته جزو ایستگاه‌های لیست توقف قطار زاهدان تهران قرار ندارد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، این خبر را که همه واگن ها از خط خارج شده‌اند را تایید نکرد و افزود: تا کنون حدود ۳۵ نفر از هموطنان مصدوم شده و سه نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.

البته برخی منابع غیر رسمی تعداد جان‌باختگان این حادثه رابیشتر اعلام کرده‌اند و تعداد مصدومان را نیز بیشتر تخمین زده اند اما سکری، آن را تایید نکرد و گفت: علت حادثه هنوز مشخص نیست و کمیسیون عالی سوانح را به محل اعزام کرده‌ایم و به محض مشخص شدن، نتایج را اعلام خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: آخرین تعداد مصدومان و جانباختگان که از سوی اورژانس اعلام شده است و بیشتر نخواهد شد.

کد خبر 456365

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha