همشهری آنلاین: رئیس مجلس خطاب به نماینده مشهد گفت: عادت کرده‌اید کارهایتان را با فریاد پیش ببرید. دیکتاتور هستید که در کشور این بساط را راه‌انداخته‌اید بنشینید و مطابق آیین‌نامه جواب‌تان را می‌دهیم. همه تریبون‌های مملکت دست شماست.

لاريجاني پژمانفر

به گزارش ایلنا، کلیات طرح تشکیل وزارت بازرگانی در حالی تصویب شد که تعدادی از نمایندگان با آن مخالف بودند و فریاد مخالفت آنان هنگام رای‌گیری فضای صحن را پر کرده بود.

پس از تصویب این طرح نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد به جایگاه هیئت رئیسه رفته و به علی لاریجانی که ریاست جلسه را بر عهده داشت، اعتراض کرد که رئیس مجلس نیز او را به سمت صندلی خود هدایت کرد.

پس از چند دقیقه که مجلس به بررسی جزئیات این طرح پرداخت پژمانفر همچنان از روی صندلی خود نسبت به علی لاریجانی و عملکرد او اعتراض کرد.

علی لاریجانی در پاسخ گفت: تذکرتان را ثبت کنید تا رسیدگی شود اینکه فریاد می‌زنید درست نیست فقط که شما در مجلس تشریف ندارید و عادت کرده‌اید کارهایتان را با فریاد پیش ببرید.

در این هنگام پژمان فر با فریادهایی لاریجانی را دیکتاتور خطاب کرد که رئیس مجلس خطاب به نماینده مشهد گفت: دیکتاتور هم شما هستید که در کشور این بساط را راه‌انداخته‌اید و بنشینید و مطابق آیین‌نامه جواب‌تان را می‌دهیم.

لاریجانی گفت: تریبون یک طرفه هم شما هستید که همه تریبون‌ها دست شماست مملکت این طوری شده که هر چه دلتان می‌خواهد به همه می‌گوید و کسی چیزی به شما نمی‌گوید و همه باید تسلیمتان باشد هر چه دلتان خواسته گفته‌اید.

کد خبر 456328

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha