چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۰
۰ نفر

تیم‌های فوتبال تراکتور و ماشین‌سازی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف سایپا و شاهین بوشهر خواهند رفت؛ دیدارهایی که با توجه به نتایج کسب‌شده در دیدارهای گذشته از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.

تراکتور

به گزارش همشهری، هرچند سرخ‌پوشان تبریزی هفته گذشته پیروزی خانگی را مقابل گل‌گهر سیرجان ثبت کردند، برای تداوم روند حضور در رده‌های بالایی جدول باید دیدار مقابل سایپای میزبان را با برد پشت سر بگذارند. تراکتور و سایپا در حالی از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (چهارشنبه) به مصاف هم می‌روند که اولین تقابل این دو تیم به اولین دوره لیگ برتر در سال ۸۰ مربوط می‌شود. بازی رفت این دو تیم در تبریز با تساوی بدون گل و بازی برگشت دو تیم نیز با برتری ۲ بر یک سایپا همراه بود. تراکتور در اولین دوره لیگ به دسته یک سقوط کرد تا تقابل سوم این دو تیم در لیگ نهم و در سال ۸۸ به میزبانی تراکتور اتفاق بیفتد. سایپا در آن دیدار موفق به شکست ۲ بر یک تراکتور در تبریز شد و بازی برگشت دو تیم نیز با برتری یک بر صفر نارنجی‌پوشان همراه شد. در آخرین رویارویی هم در فصل هجدهم، تراکتور در تبریز در بازی رفت موفق به شکست یک بر صفر سایپا شد و دیدار دو تیم در بازی برگشت به میزبانی سایپا به تساوی بدون گل رسید.

شاگردان دنیزلی در جدول رده‌بندی با ۸ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده چهارم و پایین‌تر از سپاهان قرار دارند و در صدر جدول هم پرسپولیس و شهرخودرو را با ۹ امتیاز بالاتر از خود می‌بینند. آنها به ۳ امتیاز این دیدار نیاز دارند تا در صورت تساوی یا باخت رقیبان جدولی، رتبه خود را ارتقا دهند.  در مورد دیگر نماینده فوتبال تبریز یعنی ماشین‌سازی شرایط کاملا متفاوت است. آنها هفته گذشته مقابل پیکان شکست سنگین ۶ بر صفر را ثبت کردند و با ۳ امتیاز در رده چهارم قرار دارند؛ اتفاقی که شوک بزرگی به فوتبال‌دوستان تبریزی وارد کرد و انتظار کسب چنین نتیجه‌ای از شاگردان خطیبی نداشتند.  سبزپوشان تبریزی عصر فردا (پنج‌شنبه) در خانه به مصاف شاهین بوشهری می‌روند که با یک امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. به نظر می‌رسد کسب ۳ امتیاز خانگی برای آنها راحت باشد؛ ۳ امتیازی که می‌تواند رتبه‌ ماشین‌سازی را در صورت برد تا میانه‌های جدول ارتقا دهد.  

  • خانزاده بازی تراکتور - سایپا را از دست داد

خانزاده مدافع تراکتور هم بازی تیمش با سایپا را به دلیل مصدومیت از دست داد.  خانزاده که یکی از بازیکنان خوب تراکتور در این فصل بوده است، در بازی قبل تیمش برابر گل‌گهر سیرجان به‌شدت مصدوم شد و قادر به همراهی تیمش در بازی چهارشنبه این هفته تراکتور برابر سایپا نخواهد بود.
گفتنی است مشکل مدافع سرخ‌پوشان کشیدگی همسترینگ بوده است و ۱۰ روز قادر به بازی در ترکیب تیمش نیست.

کد خبر 456208

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان شرقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha