شیخ دیاباته در دقیقه ۳۷ بازی با نفت مسجدسلیمان بر اثر ضربه‌ای که به دنده‌اش خورد مصدوم و از زمین بازی خارج شد.

دياباته

بعد از بررسی پزشکان استقلال مشخص شد مصدومیت این بازیکن بسیار جدی‌تر از پیش‌بینی‌های اولیه بوده است. او از ناحیه عضله مایل شکمی با کشیدگی ۸سانتی‌متری روبه‌رو شده است و در دنده ۱۰و ۱۱ این بازیکن هم شکستگی دیده شده است. با این شرایط به‌طور قطع دیاباته بین ۳تا ۴هفته باید دور از میادین باشد و نمی‌تواند در تمرین استقلال شرکت کند که این بدترین خبر ممکن برای استراماچونی خواهد بود.

استقلال در خط حمله خود در ابتدای فصل بازیکنانی مثل منشا، ایسما و روح‌الله باقری را از دست داد و از طرف دیگر دیاباته تنها بازیکنی بود که در این فصل جذب شد تا این بازیکن هم‌اکنون تنها مهاجم این تیم باشد. از طرف دیگر استراماچونی مدت‌هاست که برای جذب یک مهاجم درخواست داده اما مدیران باشگاه در این امر ناکام مانده‌اند تا اوضاع استقلال بحرانی به‌نظر برسد.

با این شرایط استراماچونی ناچار است در بازی‌های پیش رو از بازیکنان غیرتخصصی در پست مهاجم استفاده کند و این موضوع نشان می‌دهد که آبی‌ها در خط حمله چه شرایط بحرانی و سختی را پشت سر می‌گذارند. دیاباته در دیدار با ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان در لیگ‌برتر و گل‌ریحان البرز در جام‌حذفی غایب خواهد بود. با توجه به تعطیلی‌های فیفادی بعدی یعنی از ۱۲تا ۲۹مهرماه دیاباته احتمالا می‌تواند آبی‌پوشان را در دیدار با سایپا در هفته هفتم لیگ همراهی کند.

کد خبر 456205

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha