همشهری آنلاین: اداره اسناد، مدارک و کتابخانه تخصصی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسب هفته دفاع مقدس برنامه قصه‌گویی برای کودکان برگزار می‌کند.

قصه‌گویی برای کودکان در کتابخانه تخصصی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اداره اسناد، مدارک و کتابخانه تخصصی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در روزهای دوم و هفتم مهرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ به مناسب هفته دفاع مقدس برنامه قصه‌گویی برای کودکان برگزار می‌کند.

مدیر اسناد، مدارک و کتابخانه تخصصی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اعلام خبر فوق گفت: با توجه به این که برگزاری چنین برنامه‌هایی در محیط کتابخانه باعث ایجاد نشاط و انگیزه برای کودکان شده و تصویری ماندگار از کتاب و کتابخانه در ذهن آنها ایجاد می‌کند، کتابخانه تخصصی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با مشارکت کتابخانه موسسه حسینیه ارشاد اقدام به برگزاری برنامه قصه‌گویی برای کودکان ۵ تا ۱۰ سال کرده است.

عبدالله قهری افزود: به منظور تشویق کودکان به کتاب و کتابخوانی در این برنامه ضمن اهدا کتاب به کودکان و صدور کارت عضویت کتابخانه برای آنان، دو نفر از قصه‌گویان مجرب حوزه کودکان در کنار برنامه‌ای مفرح به همراه ساخت کاردستی قصه‌هایی جذاب از دوران دفاع مقدس را برای کودکان روایت می‌کنند.  

کد خبر 456108

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha