مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اتمام عملیات اجرایی سطح صفر پروژه گیشا خبر داد.  

پروژه گیشا

صفا صبوری دیلمی در گفت‌وگو با شهرنوشت اظهار داشت: از ابتدای پروژه جمع‌آوری پل گیشا پیش‌بینی شده بود سطح صفر-صفر تا اول مهر به بهره برداری برسد و در اختیار عموم قرار گیرد. طبق وعده‌ای که داده بودیم این بخش از پروژه ۳۱ شهریور تحویل داده شد و در بازدیدی هم که اول مهر با سردار مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از محدوده پل گیشا داشتیم با ترافیک ویژه‌ای برخورد نکردیم.

او با اشاره به جزئیات پروژه پل گیشا ادامه داد: اواخر خردادماه عملیات جمع‌آوری پل آغاز شد و قرار بود در بازه زمانی دو ماه و نیم به سرانجام برسد. با این وجود، با سه شیفت کردن عملیات اجرایی توانستیم طی ۲۲ روز پل را جمع‌آوری کرده و پس از آن عملیات اجرایی سطح صفر-صفر را پیگیری کنیم.  

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: برای انجام عملیات اجرایی در سطح صفر-صفر از جمله کارگذاری ۸۰۰ شمع، کارگاهی را در بخشی از بزرگراه شهید چمران برپا کردیم و حال با تکمیل این بخش از پروژه و تعریض بزرگراه شهید چمران و جلال آل احمد از شهرآرا تا فروزان‌فر، کارگاه عمرانی جمع آوری شده است.  

صبوری تصریح کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی زیرگذر شرقی-غربی باقی مانده است که تا پایان سال به اتمام می‌رسد و پس از آن موضوع احداث پل سبز زندگی با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود.

کد خبر 456102

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha