مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در محلات این منطقه خبر داد و گفت: هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس زنگ حماسه در مدارس منتخب نواحی ۹گانه نواخته می‌شود.

زنگ حماسه

به گزارش شهرنوشت  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، " معصومه سادات عمارتی" با اعلام این خبر افزود: برنامه‌های فرهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس با هدف تبیین نقش بصیرت و مقاومت در سایه مکتب عاشورایی، ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و در محلات ۲۰ گانه و مدارس برگزار می شود.

عمارتی نواختن زنگ حماسه در مدارس نواحی ۹گانه را یکی از برنامه‌های این هفته برشمرد و گفت: به منظور تجلیل از رشادت ها و جوانمردی های ایثارگران۸ سال دفاع مقدس، زنگ حماسه در مدارس منتخب نواحی نواخته می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار برگزاری مسابقه نقاشی بین دانش‌آموزان با موضوع دفاع مقدس، تقدیر از پیشگامان عرصه ایثار وشهادت با حضور خانواده های معظم شهدا در مراسم عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری مراسم شب شعر وخاطره دفاع مقدس با حضور فرمانده ها، رزمندگان، جانبازان وآزادگان در اماکن فرهنگی سطح منطقه و... از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

عمارتی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام ماه محرم افزود: امید است با اجرای برنامه‌های شایسته در این هفته بتوانیم نقش مهم دلاورمردی‌های یاران امام حسین(ع) و الگوبرداری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از این بزرگواران را به نمایش بگذاریم.

او در پایان فضاسازی محدوده محلات را برای جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای برنامه‌های این ایام مهم برشمرد و گفت: در این راستا اطلاع‌رسانی و فضاسازی محیطی در پرتابل‌ها، بیلبوردها، عرشه پل‌ها و ... انجام شده تا با بهره‌گیری مناسب از ابزار هنر، جلب حداکثری مشارکت شهروندان را به دنبال داشته باشیم.  

کد خبر 456098

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha