همشهری‌آنلاین: آیین رونمایی از کتاب پرواز از پنجره جنوبی با حضور شهردار تهران برگزار شد.

رونمایی از کتاب دفاع مقدس با حضور حناجی

به گزارش شهرنوشت،عصر دوشنبه اول مهر کتاب پرواز از پنجره جنوبی – روایت سردار شهید علیرضا حاجی بابایی – به نوشته محمدرضا رضوی با حضور پیروز حناچی، شهردار تهران در سالن همایش‌های منطقه ۹ شهرداری تهران برگزار شد. 

در این مراسم سید علی مفاخریان، شهردار منطقه ۹ با تشکر از حاضران از جمله پیروز حناچی، شهردار تهران، حمیدرضا حاجی بابایی – برادر شهید و نماینده مجلس شورای اسلامی – و تعدادی از هم‌رزمان آن شهید گفت: در همه جای دنیا از سال‌روز جنگ‌هایشان به خوبی یاد نمی‌کنند اما ما دفاع مقدس را گرامی می‌داریم و در دفاع مقدس افتخار داریم که این روزها را جشن بگیریم چون بر خلاف تمامی جنگ‌های چند قرن اخیر حتی یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادیم.

مفاخریان افزود: امروز توانسته‌ایم از دریای سیاه تا نزدیک مرزهای خاوری و باختری مرزهای فرهنگی کشورمان را در عرصه های مختلف گسترش دهیم و تسلط کشورمان را در منطقه افزایش دهیم و اینها به برکت خون شهداست. 

در ادامه مراسم با حضور شهردار تهران و سایر مسئولان حاضر در جلسه کتاب پرواز از پنجره جنوبی رونمایی شد و شهردار تهران نیز چند خط در لوح یادبود این کتاب به یادگار نوشت. 

در این مراسم حمیدرضا حاجی بابایی - برادر شهید – به ذکر خاطراتی از آن شهید پرداخت و همچنین رضوی توضیحاتی درباره روند تهیه این کتاب ارائه داد. 

کد خبر 456097

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha