مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
۰ نفر

مراسم رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در فارس صبح یک‌شنبه ۳۱ شهریور و در اولین روز هفته دفاع مقدس برگزار شد.

رژه اقتدار نیروهای مسلح در 3 استان

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در این استان و امام‌ جمعه شیراز، استاندار فارس، فرمانده سپاه فجر، فرمانده ارشد نظامی ارتش و فرمانده انتظامی فارس در شیراز برگزار شد. در این مراسم یگان‌های نمونه نظامی از نیروهای زمینی، پدافند، رزمی، مهندسی، هوابرد، و زرهی بخش اندکی از توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

  • رژه در ساحل خلیج فارس 

آیین رژه نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر نیز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در ساحل خلیج فارس برگزار شد. فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در این آیین گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و آمادگی هستند و هر تهدیدی را با اقتدار پاسخ می‌دهند. سردار «علی رزمجو» با اشاره به توان بالای نیروهای مسلح کشور خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح مقتدر نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای عزت و اقتدار بی‌نظیری در دفاع از دستاوردهای جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به این‌که نصرت الهی و موفقیت‌های بزرگ برای جمهوری اسلامی روزافزون شده است ادامه داد: فرزندان ایران بیشتر از گذشته آمادگی پاسخ به هر نوع از تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی را دارند. رژه باشکوه نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت ۳۱ شهریور در شهر یاسوج انجام شد. استاندار و فرمانده سپاه فتح با حضور در میدان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند. در این رژه تیم‌های مختلف نظامی و انتظامی از جلو جایگاه رد شدند و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 455948

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha