دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
۰ نفر

همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس، نیروهای مسلح مستقر در استان‌های شمال‌غرب با برگزاری رژه، اقتدار و آمادگی رزمی خود را برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.

نمایش اقتدار نیروهای مسلح

در استان اردبیل یگان‌های نمونه ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی اردبیل رژه هفته دفاع مقدس را برگزار کردند. سان و رژه نیروهای مسلح در شهرستان ارومیه هم در خیابان آیت‌الله حسنی برگزار شد و محوطه این منطقه از نخستین ساعات بامداد دیروز مملو از جمعیت مشایعت‌کننده بود. در مراسم سان و رژه امسال تعداد زیادی از تجهیزات و جنگ‌افزارهای نظامی پیشرفته به نمایش درآمد؛ اجرای نمایش‌های جنگ تن به تن، جنگ سرنیزه، سقوط آزاد از جمله دیگر بخش‌های سان و رژه نیروهای مسلح در ارومیه بود.

رژه اقتدار نیروهای مسلح استان آذربایجان شرقی هم با حضور مسئولان نظامی و انتظامی استان، از سوی نیروهای مسلح مستقر در استان در تبریز برگزار شد. در این مراسم، نیروهای پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، نیروهای مردمی بسیج و نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی با اقتدار از مقابل جایگاه رژه رفتند تا نظم و اقتدار خود را با آخرین دستاوردها به معرض نمایش گذاشته و اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح مستقر در استان را به رخ دشمنان بکشند.  

کد خبر 455946

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha