یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بازیکنانم مردانه جنگیدند و شایسته برد در شهرآورد بودند.

كالدرون

 به گزارش ایرنا، «گابریل کالدرون» در پایان شهرآورد پایتخت که با برتری یک بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید، اظهار داشت: به بازیکنان تبریک می‌گویم که مردانه جنگیدند و در این بازی مهم به پیروزی رسیدند.

وی افزود: در اینگونه دیدارهای سخت، به‌طور معمول هر تیمی که گل نخست را به‌ثمر برساند به برتری می‌رسد. بهترین دروازه‌بان آسیا را داریم که یک گل حتمی را از حریف گرفت.

کالدرون در خصوص سطح فنی پایین این دیدار، توضیح داد: در تلاش برای تغییر سبک بازی تیم هستیم و هر روز بهتر می‌شویم.

وی در مورد بازی دادن به «مهدی عبدی» که گل برتری تیمش را به ارمغان‌ آورد، گفت: مربی باید بازی‌خوانی داشته باشد و فرصت اشتباه نداریم. همه بازیکنان خوب بودند و کسانی‌که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفتند، عملکرد مناسبی داشتند.

کالدرون در پاسخ به این سوال که به‌نظر می‌رسد تیمش را با پشتوانه اسامی بزرگ روانه میدان می‌کند، گفت: اگر اینگونه بود که به عبدی بازی نمی‌دادم و شما در این سوال اشتباه می‌کنید. از خبرنگاران می‌خواهم سوالات حرفه‌ای مطرح کنند.

این مربی ادامه داد: روی تمام بازیکنان حساب باز می‌کنم و هر فردی ممکن است جزو ۱۱ بازیکن اصلی در دیدار آینده باشد.

وی درباره عملکرد جونیور، عنوان کرد: او بازیکن جوانی است و باید توانایی‌هایش را اثبات کند. هرچند او گزینه نهم برای جذب بود، اما اکنون بازیکن ما است و کمی هماهنگی برایش سخت است، چراکه زبان سایر نفرات را متوجه نمی‌شود.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما دیداری بردید که بازیکنان تیم‌ها فقط زیر توپ می‌زدند، اظهار داشت: یک بازی سختی را بردیم و با صحبت‌های شما موافق نیستم. فکر می‌کنم با خبرنگاران استقلال صحبت می‌کنم و این پیروزی ما قابل تقدیر است. شما چه سوالاتی از سرمربی استقلال که باخته است، می‌پرسیدید؟

زمانی‌که صحبت‌های خبرنگار ادامه یافت، کالدرون خطاب به او، گفت: بیشتر از مربی در نشست خبری صحبت می‌کنید.

کد خبر 455943

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha