یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تساوی عادلانه‌ترین نتیجه‌ای بود که در پایان شهرآورد باید به ثبت می‌رسید و به عنوان سرمربی استقلال از این موضوع ناراحت هستم.

استراماچوني

 به گزارش ایرنا، «آندره‌آ استراماچونی» یکشنبه شب پس از پایان شهرآورد و شکست استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: استقلال بازی را بهتر شروع کرد و نمایش بهتری نسبت به پرسپولیس به اجرا گذاشت.

وی افزود: بعد از اینکه پنالتی «علی کریمی» تبدیل به گل نشد باز هم بهتر از حریف خود فوتبال بازی کردیم و اکثر اوقات بازی در نیمه اول توپ در اختیار استقلال بود.

استراماچونی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم استقلال نمایش خوبی را به اجرا نگذاشت و این موضوع را قبول دارم.

ادامه دارد: تساوی عادلانه‌ترین نتیجه‌ای بود که در پایان شهرآورد باید به ثبت می‌رسید و به عنوان سرمربی استقلال از این موضوع ناراحت هستم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: وقتی پنالتی را از دست دادیم بازیکنان استقلال واکنش خوبی را انجام ندادند اما این بهانه خوبی نیست و نمی‌تواند قانع کننده باشد.

سرمربی ایتالیایی استقلال ادامه داد: پیش از این‌ که پرسپولیس به گل برسد موقعیت خطرناکی بر روی دروازه استقلال ایجاد نکرد. روی یک حادثه دروازه‌ ما باز شد. ۲ تیم در دادن پاس به یکدیگر مشکل داشتند.

وی ادامه داد: «مهدی قائدی» آماده نبود و از وی در ترکیب ثابت استفاده نکردم. او را برای نیمه دوم به زمین فرستادم و «محسن کریمی» دیگر گزینه تهاجمی استقلال بود و به جز این ۲ نفر حتی یک بازیکن دیگر هم نداشتم.

سرمربی آبی پوشان تهران افزود: من فقط در یک بازی به داوری اعتراض کردم و آن بازی با ماشین‌سازی تبریز بود و گر نه در ۲ بازی دیگر اعتراضی از خود نشان ندادم.

استراماچونی تصریح کرد: این درست که استقلال شهرآورد را با شکست پشت سرگذاشت اما هنوز چهار هفته از لیگ برتر ایران گذشته و هفته‌های زیادی باقی‌ مانده است تا خود را در جدول بالا بکشیم.

وی در پایان گفت: شکست در شهرآورد باعث خواهد شد تا استقلال به خودش آمده و در ادامه لیگ برتر نتایج بهتری را کسب کند.

کد خبر 455942

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha