همشهری آنلاین: یک جوان آمریکایی که برای خواستگاری کردن از نامزد خود در تانزانیا زیر آب رفته بود، هرگز از آب بیرون نیامد و غرق شد.

مرگ خواستگار آمريكايي در زير آب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، ماجرای خواستگاری زیرآبی استیون وبر پایانی تلخ و دردناک داشت و کنشا آنتوان در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک از این ماجرا پرده برداشت. استیون و کنشا در اقامتگاهی در جزیره پمبا در تانزانیا بودند که مرد آمریکایی تصمیم گرفت برای دادن پیشنهاد ازدواج به نامزدش از یک روش غیرمعمول استفاده کند.

او پیشنهاد رسمی خود را روی کاغذ نوشت و آن را زیر آب برد تا از پنجره اتاق زیرآبی‌شان به کنشا نشان بدهد. روی کاغذ این جمله‌ها نوشته شده بود: «نمی‌توانم آنقدر نفسم را نگه دارم تا تمام چیزهایی را که در تو دوست دارم به زبان بیاورم اما دوست داشتنم نسبت به تو هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود.» در این لحظه جوان اهل لوییزیانا کاغذ را برمی‌گرداند تا جمله «با من ازدواج می‌کنی؟» دیده شود و بعد جعبه حلقه را بیرون می‌آورد.

بر اساس آنچه در فیس‌بوک کنشا آمده، استیون هرگز از اعماق بیرون نیامد. او نوشت: «تو هرگز صدای من را نمی‌شنوی؛ بله، بله، میلیون‌ها بار بله. ما هرگز نمی‌توانیم آغاز بازمانده زندگی‌مان را جشن بگیریم. چه که بهترین روز زندگی ما شد بدترین روز، آن هم با بی‌رحمانه‌ترین تغییر در سرنوشت... نمی‌دانم روح استیون الان کجای گیتی آرام گرفته اما شاید دارد یک نفر را با تعریف کردن داستان پایان زندگی‌اش سرگرم می‌کند.»

مسئولان اقامتگاه مانتا در تانزانیا با صادر کردن یک اطلاعیه مرگ یکی از گردشگران را تایید و با خانواده و بازماندگان او ابراز همدردی کردند. مقام‌های رسمی پلیس محلی زنگبار پرونده مرگ استیون وبر را گشوده‌اند و وزارت امور خارجه ایالات متحده هم با تایید خبر مرگ یک شهروند آمریکایی در تانزانیا، از دادن جزئیات بیشتر خودداری کرده است.

کد خبر 455891

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha