یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
۰ نفر

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از کاهش ۵۰ درصدی حوادث ناشی از کار در کارگاه‌ها و اماکن واقع در منطقه آزاد چابهار خبر داد.

حوادث کار

به گزارش همشهری؛ «مهرداد جهاندیده» افزود: این آمار طی بازرسی های بازرسان کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان طی ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل به دست آمده است. وی با اشاره به امضای تفاهمنامه همکاری در زمینه ارتقای ایمنی و بهداشت کار بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار در سال گذشته گفت: صیانت از نیروی کار و انجام نظارت های مستمر در خصوص رعایت قوانین و مقررات  ایمنی و بهداشت کار از جمله اهداف انعقاد این تفاهمنامه است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: برگزاری دوره‌های آموزش ایمنی ویژه مسئولین ایمنی، کارفرمایان و کارگران شرکت‌های پیمانکاری و کارگاه های تولیدی واقع در محدوده منطقه آزاد چابهار یکی دیگر از برنامه‌هایی است که این اداره کل در راستای اجرای تفاهمنامه مشترک با منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار به منظور آگاهی‌بخشی جامعه هدف دنبال می کند. جهاندیده همچنین از تشکیل کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار در واحدهای مشمول در منطقه آزاد چابهار خبر داد.

کد خبر 455766

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha