همشهری آنلاین: محور هراز ۲۹ شهریور از ساعت ۱۵ از رودهن به سمت شمال مسدود و از ساعت ۱۷ از آب اسک به سمت رودهن به صورت یکطرفه در خواهد آمد و این محدودیت تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه خواهد داش

ترافیک سنگین و پرحجم در تمامی محورهای شرق استان تهران/ هراز فردا یکطرفه می‌شود

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز سنگین و پر حجم در جریان است و رفته رفته با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز بر بار ترافیکی این محور افزوده می شود.

محبی با بیان اینکه محور هراز فردا طرفه خواهد شد، گفت: محور هراز فردا از ساعت ۱۵ از رودهن به سمت شمال مسدود و از ساعت ۱۷ از آب اسک به سمت رودهن به صورت یکطرفه در خواهد آمد و این محدودیت تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت. محبی افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه سنگین و پر حجم است و هم وطنان بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق ‌استان رخ نداده، بیان کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین، پرحجم اما روان است در جریان است و مشکل خاصی در خصوص تردد وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.
وی اذعان کرد: هم وطنان با رعایت مدیریت زمان سفر و اطلاع از وضعیت راه ها اقدام به آغاز سفر کنند و از قبل و در حین مسافرت استراحت کافی داشته باشند تا با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

کد خبر 455557

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha