پنجشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تراکتور به دنبال کسب دومین پیروزی فصل در بازی مقابل گل گهر سیرجان است.

تراکتور به دنبال کسب دومین پیروزی در بازی خانگی

به گزارش فاس از تبریز، دیدار دو تیم تراکتور گل گهر سیرجان از هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، (جمعه ۲۹ شهریورماه) از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.  

تراکتور از سه هفته ابتدایی لیگ برتر با پنج امتیاز در رتبه پنجم جدول جای دارد و تنها یک بار در تبریز بازی کرده که در آن دیدار با حمایت ۸۰ هزار نفری هوادارانش موفق به شکست مدافع عنوان قهرمانی شد و قطعاً حضور پرتعداد  پرشورها کار شاگردان دنیزلی را در زمین مسابقه آسان‌تر می‌کند.

گل گهر سیرجان از جمله تیم‌هایی هست که امسال لیگ برتری شده و با انگیزه بالایی در مسابقات حاضر شده است و از سوی دیگر تمامی تیم‌ها مقابل تراکتور قدرتمند انگیزه مضاعفی دارند و به دنبال امتیاز گیری از این تیم هستند.

گل گهر با هدایت وینگو بگوویچ کروات یکی از هماهنگ‌ترین تیم‌های لیگ برتر هست که از بازیکنان خطرناکی همچون برزای، بایرامی، آشوری و ... در ترکیب خود بهره می‌برد.

این تیم به ترتیب مقابل نساجی مازندران، سایپا و پارس جنوبی به سه تساوی دست یافته و با سه امتیاز در جایگاه هشتم جدول جای دارد.

تیم دنیزلی در سه هفته ابتدایی گلی از رقبایش دریافت نکرده و به دنبال حفظ این رکورد و همچنین بهبود وضعیت در فاز تهاجمی است؛ همچنین تراکتوری‌ها با کسب سه امتیاز از این بازی تحت شرایطی می‌توانند جایگاهشان در جدول را ارتقاء دهند.

امیر عرب براقی، قاضی این مسابقه خواهد بود و بر اساس اعلام کمیته داوران، مهدی عالیقدر، حسن انتظاری، محمدحسین ترابیان، سعاد وفاپیشه و میریعقوب حجتی نیز کمک‌های عرب براقی در این بازی هستند. ۶۰۰۱۷

کد خبر 455553

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha