چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از پلمپ بیش از ۸۰ آرایشگاه مختلط از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

سردار علی ذوالقدری

سردار علی ذوالقدری، رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، در گفت‌وگو با ایلنا درباره برخورد با آرایشگاه‌های مختلط گفت: یکی از برنامه‌های ما شناسایی آرایشگاه‌ها و مراکزی است که به صورت مختلط اقدام به آرایش افراد و ارائه خدمات می‌کنند.

وی ادامه داد: در همین رابطه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۰ آرایشگاهی را که این قبیل فعالیت‌ها را انجام می‌دادند، شناسایی و با آنها برخورد و محل کسب این افراد را پلمپ کرده‌ایم.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با توجه به آغاز مدارس درباره نظارت این پلیس در اطراف مدارس و برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس در اطراف مدارس دخترانه تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ما برای کنترل اطراف مدارس اجرای دومین طرح از دستگیری اراذل و اوباش بود. همچنین به بسیاری از افرادی را که در این زمینه سابقه داشتند، تذکرات لازم داده شده است.

سردار ذوالقدری خاطرنشان کرد: گشت‌های پلیس به همراه نیروهای پلیس راهور در اطراف مدارس نیز حضور دارند، علاوه بر این چنانچه اولیا، دانش‌آموزان و یا مربیان مدارس شکایتی داشته باشند قطعا به آنها نیز رسیدگی و با افراد مزاحم برخورد خواهد شد.

وی درباره رصد پلیس امنیت در فضای مجازی و برخورد با اراذل و اوباش در فضای مجازی یادآور شد: یکی از اولویت‌های اصلی ما در سال ۹۸ بررسی فضای مجازی است و با اراذل و اوباشی که در فضای مجازی قدرتنمایی کرده و رجزخوانی می‌کنند نیز برخورد می‌کنیم، قریب به ۲۵ تا ۳۰ درصد از اراذلی که در دومین طرح دستگیری اراذل و اوباش دستگیر شده‌اند از اراذلی بودند که در فضای مجازی اقدام به رجزخوانی کرده و فعالیت‌ داشتند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران خاطرنشان کرد: همچنین ۲۵ تا ۳۰ درصد از افرادی را که در فضای مجازی اقدام به خرید و فروش اسلحه می‌کردند نیز شناسایی و دستگیر کردیم.

سردار ذوالقدری تاکید کرد: پلیس افرادی را که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ یا فروش افشانه، سلاح، شبه سلاح، جلیقه ضدگلوله و اقلام نظامی می‌کنند شناسایی و با آنها قطعا برخورد خواهد کرد. همچنین پلیس فتا و مرکز رصد پلیس امنیت به شدت به دنبال برخورد با این افراد متخلف در فضای مجازی است و چنانچه صنفی به صورت آشکار چنین تخلفاتی داشته باشد، قطعا مغازه آنها پلمپ و با آنها برخورد قضایی و صنفی خواهد شد.

کد خبر 455487

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha