چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از افت دما در اردبیل و خراسان شمالی در هفته آینده خبر داد.

افت ۱۰ درجه‌ای دما در اردبیل و خراسان شمالی

به گزارش ایسنا، احد وظیفه گفت‌: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، از امروز (چهارشنبه ۲۷ شهریور) تا ظهر شنبه (۳۰ شهریور) در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر در برخی ساعات بارش پراکنده و خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی تأکید کرد که از بعد از ظهر شنبه و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۳۱ شهریور و اول مهر)، با نفوذ توده هوای خنک ضمن کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور به‌ویژه سواحل شمالی و استان اردبیل بارش قابل ملاحظه باران و وزش باد خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: کاهش دما در روز یکشنبه (۳۱ شهریور)، در سواحل شمالی استان اردبیل و خراسان شمالی بین ۵ تا ۱۰ درجه سلسیوس است، همچنین دریای خزر در این مدت مواج خواهد بود.

به گفته وظیفه، طی سه روز آینده در منطقه زابل همچنان وزش باد شدید پدیده قابل ملاحظه است.

وی در پایان با اشاره به وضعیت آب و هوایی پایتخت طی دو روز آینده، اعلام کرد: فردا (پنجشنبه ۲۸ شهریور)، هوای تهران صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد است. پس‌فردا (جمعه ۲۹ شهریور) نیز هوای تهران صاف و همراه با وزش باد خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که دمای تهران طی دو روز آینده در بالاترین نقطه به ۳۶ درجه سانتی‌گراد و در پایین‌ترین نقطه به ۲۳ درجه سانتی‌گراد برسد.

کد خبر 455393

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha