همشهری آنلاین: رییس ستاد مرکزی بازرسی انتخابات کشور با تاکید بر اینکه استفاده از امکانات دولتی و شهرداری‌ها در تبلیغات انتخاباتی ممنوع است از مردم خواست که تخلفات انتخاباتی را گزارش دهند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور گفت: براساس قانون انتخابات، استفاده از وسایل و امکانات و اموال ادارات،وزارتخانه‌ها، شرکت‌های دولتی و موسسات وابسته به دولت و شهرداری‌ها در تبلیغات داوطلبان نمایندگان مجلس ممنوع است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر کشورافزود: برای متخلفان از این قانون، علاوه بر خسارات وارده، مجازات زندان و جریمه نقدی پیش بینی شده است.

وی همچنین با بیان این‌که فعالیت تبلیغی کارمندان دولت در ساعات اداری خلاف قانون است، تاکید کرد : ستادهای بازرسی ، تبلیغات زودهنگام نامزدها و یا سوء استفاده از اموال دولتی و شهرداری‌ها در تبلیغات انتخاباتی را به شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی ارجاع می‌دهند.

موسی پور از مردم خواست هرگونه فعالیت تبلیغاتی غیرمجاز و یا استفاده از اموال دولتی‌و موسسات وابسته به‌دولت و شهرداری‌ها را درتحرکات انتخاباتی نامزدهای نمایندگی مجلس به ستادهای مستقر در استانداری‌ها ، فرمانداری ها و بخشداری‌های سراسر کشور گزارش دهند.

کد خبر 45538

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز