چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
۰ نفر

رئیس اتاق اصناف لرستان می‌گوید: نمایشگاه پاییزه برای عرضه اقلام و کالاهای اساسی برپا شده و میزان تخفیف اعمال شده در آن ۱۰ تا ۲۰ درصد است بنابراین نرخ اجناس در این نمایشگاه از نرخ اقلام در بازار پایین‌تر است.

منوچهر اسبکوه

اگر موردی خلاف این روند وجود داشته باشد، فروشنده متخلف محسوب و بعد از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شود و در دوره‌های بعد حق شرکت در نمایشگاه را ندارد. «منوچهر اسبکوه» در گفت و گو با همشهری، اظهار می‌کند: در این نمایشگاه تولیدکنندگانی از چند استان شرکت کرده‌اند و کالاها را از تولید به مصرف‌ عرضه می‌کنند. وی می‌افزاید: در این نمایشگاه غرفه‌های عرضه مرغ، گوشت قرمز، برنج، شکر و روغن - به دلیل پایین بودن نرخشان و تفاوت محسوس آن با نرخ بازار - از استقبال چشمگیری برخوردارند.

این مسئول در ادامه در خصوص گلایه شهروندان در مورد کیفیت پایین اجناس در نمایشگاه می‌گوید: این‌گونه نیست و اقلام و اجناس تقریبا کیفیت خوبی دارند زیرا قبل از و حین برگزاری نمایشگاه بازرسی و نظارت‌های لازم بر آنها صورت می‌گیرد. اسبکوه ادامه می‌دهد: البته این گلایه طبیعی است زیرا مشتری در بازار به چندین واحد صنفی مراجعه می‌کند تا بالاخره کالایش را انتخاب کند. خرید نکردن از فروشگاه‌های دیگر به منزله پایین بودن کیفیت آنها نیست، بلکه همه چیز به علایق مشتری بستگی دارد.

رئیس اتاق اصناف لرستان بیان می‌کند: نبود تنوع در کالا یکی دیگر از انتقادات بوده است که دلیل آن نیز به تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی برمی‌گردد. امسال هم مانند سال‌های گذشته تنوع کالاهای خارجی در نمایشگاه وجود ندارد و بیشتر بر کالاهای داخلی تاکید شده است. وی در پاسخ به انتقاد برخی فروشندگان مبنی بر تبلیغات اندک نمایشگاه نیز می‌گوید: این موضوع صحت ندارد چون نمایشگاه برای حفظ منافع خود هم که شده است، تبلیغات انجام می‌دهد. تبلیغات برای هر نمایشگاهی به نوعی جذب سرمایه است. این مسئول تاکید می‌کند: بازرسان و ناظران اتاق اصناف هر روز در نمایشگاه حضور دارند و شهروندان در صورت مشاهده تخلف می‌توانند موضوع را به همکاران ما اطلاع دهند تا پیگیری‌های لازم صورت بگیرد.

کد خبر 455316

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha