همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تمام سعی و تلاش وزارت دفاع و نیروهای مسلح ارتقاء منزلت اجتماعی و معیشت پیشکسوتان جهاد و شهادت است؛ چرا که بازنشستگان نیروهای مسلح در واقع سند افتخار، سربلندی و پشتوانه اقتدار ایران اسلامی هستند.

دیدار

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با رؤسای کانون‌های بازنشستگان نیروهای مسلح و جمعی از بازنشستگان دیدار و درخصوص مباحث و حوزه های مختلف بازنشستگی به گفت‌وگو پرداخت.

وی در این نشست که در محل ستاد وزارت دفاع و با حضور رؤسای کانون‌های بازنشستگان ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی(ناجا) و وزارت دفاع و جمعی از بازنشستگان نیروهای مسلح و با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، رئیس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح برگزار شد، هدف از این نشست صمیمانه را بررسی دقیق موضوعات مرتبط با بازنشستگان در حوزه‌های حقوق و مزایا، بیمه خدمات رفاهی و درمانی، معیشت، منزلت اجتماعی و ... عنوان کرد و گفت: اراده کلیت نظام اسلامی، به خصوص تاکیدات فرمانده معظم کل قوا، دولت خدمت‌گزار، مجلس شورای اسلامی و نیروهای مسلح  بر آن است تا با درک واقعی از شرایط اقتصادی کشور، بهترین شرایط زندگی اجتماعی را برای بازنشستگان نیروهای مسلح که عمر با ارزش خود را در راه حفظ و صیانت از کشور، انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و تأمین امنیت ملی مصروف داشته اند، فراهم شود.
 
امیر حاتمی با بیان اینکه «وزارت دفاع در سال گذشته تمام سعی و تلاش خود را بر متناسب سازی حقوق و مزایای بازنشستگان منطبق با قانون خدمات کشوری به کار بست تا بتواند با تأمین بودجه و  اعتبار مورد نیازحقوق بازنشستگان نیروهای مسلح را افزایش دهد»، اظهار کرد: به‌ لطف خدا این مهم با همکاری صمیمانه دولت و مجلس شورای اسلامی نسبت به سال‌های قبل به میزان بیشتری محقق شد.

وزیر دفاع همچنین با بیان اینکه «با تلاش، پیگیری و همت وزارت دفاع و نیروهای مسلح  و دولت در بودجه سال ۹۸ رسیدگی به وضعیت بازنشستگان به عنوان یکی از اولویت‌های ضروری مورد نظر قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: تمام سعی و تلاش نیروهای مسلح و وزارت دفاع ارتقاء منزلت اجتماعی و معیشت پیشکسوتان جهاد و شهادت است؛ چرا که بازنشستگان نیروهای مسلح در واقع سند افتخار، سربلندی و پشتوانه اقتدار ایران اسلامی هستند.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات کانون‌های بازنشستگان نیروهای مسلح در ارائه خدمات سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح به ذی‌نفعان، گفت: همچون گذشته با بسیح همه ظرفیت‌ها و امکانات حمایت‌های همه جانبه از بازنشستگان عزیز به ویژه گروه‌های آسیب پذیری همانند مبتلایان به بیمارهای سخت و صعب العلاج صورت پذیرد.

در این مراسم روسای کانون‌های بازنشستگی ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، ناجا و وزارت دفاع با ارائه نظرات، دیدگاه‌ها و مشکلات فراروی بازنشستگان به بیان مطالبات و انتظارات جامعه بزرگ بازنشستگان نیروهای مسلح پرداختند.

کد خبر 455307

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha