همشهری‌آنلاین: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: بر اساس دستورالعمل جدید شهرداری، همه تابلوهای اتوبوس در سطح تهران به واژه مقدس شهید مزین شد.

سنندجي هوم پيج

پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفتگو با خبرنگار شهرنوشت، درباره عدم درج واژه «شهید» بر روی برخی از تابلوهای ایستگاه‌های بی آر تی گفت: عدم درج واژه مقدس شهید صرفا مربوط به تابلوهای جدید نیست و از قبل وجود داشته، دلیل آن هم طول و عرض محدود تابلوها و تاکید بر اختصارنویسی بوده است.

او افزود: بر اساس دستورالعمل های جدید و با همکاری شهرداری های مناطق، تابلوهایی که نام شهید در آن‌ها درج نشده بود، شناسایی و عوض شدند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان این مطلب که به عنوان مثال تابلوی خط بی آر تی شهید مدنی، تابلوی خط ده مربوط به شهید سروری غربی و شرقی و... اصلاح شدند، توضیح داد: همه این تابلوها طی یک شب تعویض شده اند و ما تابلویی که نام شهید در آن درج نشده باشد؛ نداریم.

سنندجی ادامه داد: با این حال ضمن عذرخواهی از شهروندان تهرانی بابت عدم درج واژه شهید در برخی تابلوها، خواهش‌مان این است در صورتی که نام واژه شهید در تابلویی درج نشده باشد، به ما اطلاع دهند تا در اولین فرصت تابلو تغییر کند.

 اصلاح اعلام صوت و صفحات نمایش اتوبوس های بی آر تی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در ادامه با اشاره به اصلاح سیستم اعلام اتوبوس‌های بی آر تی نیز گفت: ما در زمینه اعلام صوت داخل اتوبوس‌ها نیز اصلاحاتی انجام دادیم و در این زمینه هم واژه مقدس شهید به همه ایستگاه‌ها افزوده شده است.

سنندجی اضافه کرد: صفحه نمایش داخلی اتوبوس‌ها نیز اصلاح شد و واژه شهید به نام شهدا افزوده شده است.

او در خاتمه با بیان این مطلب که همه ما مدیون خون شهدا هستیم، گفت: ما خود را موظف می دانیم یاد شهدا را گرامی بداریم و بعد از اعلام عدم درج واژه شهید در برخی ایستگاه‌ها، با تمام توان در اصلاح تابلوها ورود کردیم.

کد خبر 455235

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha