یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۶
۰ نفر

نمایشگاه فروش پاییزه -ویژه بازگشایی مدارس- در استان‌های کردستان و کرمانشاه آغاز به کار کرد و با استقبال خوب مردم این ۲ استان مواجه شد. در این نمایشگاه‌ها اقلام ضروری، به‌ویژه کالاهای مورد نیاز دانش‌آموزان با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی عرضه می‌شود.  

نمایشگاه فروش پاییزه

به گزارش همشهری، مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت: نمایشگاه فروش پاییزه از ۲۱ شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد آغاز به کار کرده و تا ۲۶ شهریور پذیرای بازدیدکنندگان است. «حامد وفاپور» ساعت بازدید از نمایشگاه را نیز هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ شب به صورت یکسره اعلام کرد. وی ادامه داد: این نمایشگاه در قالب ۹۰ غرفه و در فضای حدود ۲ هزار مترمربع برپا شده است. مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه انواع نوشت‌افزار، کیف و کفش، پوشاک و... را از جمله اقلامی برشمرد که در این نمایشگاه با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی عرضه می‌شود. مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه اظهار کرد: عمده کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود از محصولات تولید داخل و با کیفیت بسیار خوب است.

  • برپایی نمایشگاه پاییزه در ۱۰ شهرستان کردستان

همچنین نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس در ۶۰ غرفه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی سنندج در حال برگزاری است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در حاشیه برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های ستاد تنظیم بازار نمایشگاه پاییزه در ۱۰ شهرستان کردستان در آستانه بازگشایی مدارس برپا شده است. «محمد دره‌وزمی» اضافه کرد: این نمایشگاه‌ها به منظور تنظیم بازار، تامین کالاهای مورد نیاز دانش‌آموزان و توزیع کالاهای اساسی گوشت، برنج و شکر و در نتیجه حمایت از اقشار آسیب‌پذیر برپا می‌شود.

وی با اشاره به این‌که نمایشگاه سنندج تا ۲۹ شهریور برپاست، افزود: براساس تقویم نمایشگاهی استان تا ۱۰ مهر امسال تمامی نمایشگاه‌های ویژه بازگشایی مدارس به اتمام می‌رسد. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد: برخی کالاها در این نمایشگاه با تخفیف ۱۵ درصد و تعدادی هم بیشتر از این میزان به متقاضیان عرضه می‌شود. دره‌وزمی اعلام کرد: ۱۰ نمایشگاه در قالب ۴۵۰ غرفه طی این ایام در تمامی شهرستان‌های استان با محوریت اتاق‌های اصناف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که کالاهای تنظیم بازار عرضه شده در این نمایشگاه کمتر از قیمت تنظیم بازار عرضه می‌شود، گفت: کالاهای تنظیم بازار مانند برنج ۱۱۲۱ هندی، شکر، روغن، گوشت قرمز منجمد و گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار و همچنین کالاهای اساسی کیف و کفش، پوشاک، مواد خوراکی، دفترچه دانش‌آموزی، نوشت‌افزار و غیره در این نمایشگاه عرضه شده است.

کد خبر 454903

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha