همشهری آنلاین: میرهاشم حسینی با غلبه بر تمامی رقبای خود دومین مدال طلای گرندپری در سال ۲۰۱۹ را به نام خود ثبت و ۴۰ امتیاز المپیکی را به حساب خود واریز کرد.

ميرهاشم حسيني

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۹ از ساعت ۴:۳۰ بامداد (به وقت ایران) روز جمعه (۲۲ شهریور) با حضور ۳۲ تکواندوکار برتر جهان در هر ۴ وزن المپیکی مردان و زنان در "چیبا" در ژاپن آغاز شد و به مدت ۳ روز ادامه دارد.

در نخستین روز مبارزات میرهاشم حسینی، هوگوپوش وزن دومی ایران با از پیش رو برداشتن حریفان خود توانست بر سکوی قهرمانی بایستد و ۴۰ امتیاز المپیکی را به نام خود ثبت کند.

میرهاشم در نخستین دیدار "روبن ناوا" از مکزیک را ۱۹ بر ۱۲ از پیش‌رو برداشت؛ سپس در مصاف با "خاویر پرز پولو" از اسپانیا در پایان راند دوم با نتیجه ۲۱ بر  ۱ برتری رسید. وی در ادامه با سروش احمدی، دیگر نماینده کشورمان در این وزن مبارزه کرد و نتیجه را ۱۰ بر ۲ به نفع خود به پایان رساند.

تکواندوکار وزن ۶۸- کیلوگرم در مرحله نیمه ‌نهایی برابر "ادیوال پونتس" برزیلی با نتیجه ۱۰ بر ۴ پیروز شد و در فینال نیز "کریستین مک نیش" انگلیسی را در دیداری حساس با نتیجه ۳۶ بر ۲۰ شکست داد و دومین مدال طلای گرندپری سال ۲۰۱۹ را بر گردن آویخت.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

این رقابت‌ها G۴ می‌باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

کد خبر 454825

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha