همشهری آنلاین: امکان خرید بلیت جایگاه تماشاگران زن در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا وجود ندارد زیرا در سایت اعلام می‌شود که بلیت‌های این جایگاه پر شده است.

امکان خرید بلیت جایگاه زنان در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا وجود ندارد

بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۲ تا ۳۰ شهریور به میزبانی تهران و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. بلیت‌فروشی این مسابقات از چهارشنبه ۲۰ شهریور آغاز شد اما در روز نخست، گزینه‌ای برای انتخاب جنسیت زن در سایت فروش بلیت وجود نداشت.

از روز پنجشنبه امکان انتخاب جایگاه تماشاگران زن و مرد به صورت تفکیک‌شده در سایت فروش بلیت فراهم شد. البته میزان ظرفیت هرکدام از این دو بخش مشخص نبود.

با این وجود تلاش افراد مختلف از جمله خبرنگار ایرنا برای خرید بلیت جایگاه زنان به نتیجه نرسید زیرا خریداران با این پاسخ روبرو می‌شدند که ظرفیت این بخش ورزشگاه تکمیل شده است. این شرایط فقط به روز نخست مسابقات مربوط نیست و هنگام اقدام برای خرید بلیت تمام روزهای رقابت‌ها، با چنین پاسخی روبرو می‌شوید.

حتی در روز سه‌شنبه که قرار است مسابقات مرحله دوم برگزار شود و مشخص نیست که تیم ملی ایران در چه ساعتی و مقابل چه تیمی روبرو خواهد شد، به همین دلیل، امکان خرید بلیت جایگاه تماشاگران زن وجود ندارد.

کد خبر 454734

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha