جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۴:۱۳
۰ نفر

همشهری آ‌نلاین: پیروزی تیم‌های پگاه و صنعت نفت به عنوان تیم‌های قعر نشین، شکست صبا تاتری تیم مدعی قهرمانی و پیروزی پر گل استقلال باعث شد که این هفته با شگفتی‌ آغاز شود.

جمعه 10 اسفند در نخستین روز از هفته بیست و سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر تیم فوتبال پگاه گیلان موفق شد در ورزشگاه اکباتان تهران با گل دقیقه 94 مهدوی برابر راه آهن تهران به برتری برسد.

در دیداری دیگر،تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در کرمان موفق شد با نتیجه یک برصفر تیم مس کرمان را شکست دهد.

در ورزشگاه تختی اهواز  نیز تیم فوتبال سایپا موفق شد با نتیجه 2 بر یک استقلال اهواز را شکست دهد. در این دیدار جواد آشتیانی در دقیقه 67 و امیر وزیری در دقیقه 89 برای سایپا و سعید رمضانی در دقیقه 83 از روی نقطه پنالتی برای استقلال اهواز گلزنی کردند.

در ورزشگاه شهید دستگردی تهران تیم فوتبال پیکان برابر مهمان خود ابومسلم به تساوی بدون گل دست یافت.

اما در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان تیم صباباتری، صدرنشین رقابتهای لیگ برتر با نتیجه 2 بریک مغلوب میزبان خود ذوب آهن اصفهان شد. در این دیدار مرتضی اسدی در دقیقه 30 به اشتباه دروازه صباباتری را باز کرد و وحید امرایی در دقیقه 50 گل دوم ذوب آهن را به ثمررساند. ضمن اینکه محمدنوری در دقیقه 60 یکی از گلهای خورده را جبران کرد.

در ورزشگاه تختی بندرانزلی تیم فوتبال ملوان برابر شیرین فراز کرمانشاه به تساوی 2 بر2 دست یافت. در این دیدار سیدجلال رافخایی و امیری برای ملوان گلزنی کردند و انصافی و محمدیانی نیز گلهای شیرین فراز را به ثمر رساندند.

در آخرین بازی این روز که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد دو تیم استقلال تهران و برق شیراز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نود دقیقه با نتیجه4 به سود 2تیم؟؟؟ به پایان رسید.
گل‌های  استقلال را دراین بازی ر منیعی در دقیقه 23، روانخواد در دقیقه 50 ، منصوریان در دقیقه 88 و یوسفی در دقیقه 93 به ثمر رساندند. در دقیقه 51 امیر حسین صادقی به اشتباه دروازه خودی را گشود و در دقیقه 95 نیز احتشام ساسانی از روی نقطه پنالتی دومین گل برق را به ثمر رساند.

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، روز یکشنبه( 12 اسفند) تیم‌های پاس همدان با سپاهان اصفهان و مقاومت شهید سپاسی شیراز با پرسپولیس تهران به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 45469

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز