همشهری آنلاین: معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه ورود خانم‌ها به استادیوم هیچ منع قانونی ندارد، اظهار کرد: سلب حق معنایی ندارد و دولت هم همین موضع را دارد و معتقد است که باید از این مساله حمایت کنیم.

لعيا جنيدي

به گزارش ایسنا، لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهوری در حاشیه جلسه هئیت وزرا در جمع خبرنگاران و در واکنش به خودسوزی یکی از دختران طرفدار ورود به ورزشگاه گفت: صحبت من کاملا مشخص و یک جمله است؛ ورود خانم‌ها به استادیوم هیچ منع قانونی ندارد.

وی تصریح کرد: بنابراین سلب حق معنایی ندارد و دولت هم همین موضع را دارد و معتقد است که باید از این مساله حمایت کنیم. دولت تاکنون چند مرتبه شرایط را فراهم کرده است و بعد از این بیشتر شرایط را فراهم می‌کند.

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری همچنین در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود مراجع مخالف حضور بانوان در ورزشگاه هستند و وزارت ورزش نیز قادر به اعمال نظر خود نیست، اظهار کرد: دولت حتما سعی می‌کند با تعامل این مساله را حل کند و این تصمیم جدی دولت است.

وی افزود: البته دولت از قبل هم در چندین موقعیت و مسابقه سعی کرده این فرصت را مهیا کند و بعد از این بیشتر هم ان‌شاء‌الله با تعامل تلاش می‌کند که مسیرش همین باشد.

کد خبر 454660

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha