همشهری آنلاین: حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی گفت: دستگاه قضایی استان با قدرت پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات کارگران را انجام خواهد داد.

قوه قضائيه

ایلنا نوشت: در جریان سفر رییس قوه قضاییه به زنجان تعدادی از کارگران یکی از کارخانجات این استان به دلیل برخی مشکلات درخواست ملاقات با آیت الله رئیسی را داشتند که در نهایت این دیدار در محیطی صمیمی برگزار و نماینده کارگران به بیان مشکلات پرداخت و سپس رییس قوه قضاییه مطالبی در خصوص پیگیری و حل مشکلات ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان  زنجان درهمین راستا تصریح کرد: دستگاه قضایی استان با قدرت پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات کارگران را انجام خواهد داد.

رییس شورای قضایی این استان اظهار داشت: ما پیگیر مطالبات به حق کارگران خواهیم بود و کارگران مطمئن باشند مسائل و مشکلات آنان با جدیت پیگیری و در صدد حل آن خواهیم بود.

وی افزود: دستگاه قضایی در راستای احقاق حقوق کارگران زحمتکش با قوت و جدیت پیگیر مشکلاتشان خواهد بود چرا که ادامه این روند زمینه بیکاری حجم سنگینی از کارگران را در پی خواهد داشت که رفع این مشکل به تصمیم عاجل نیاز دارد.

رییس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد: قشر کارگر نباید دغدغه امنیت شغلی داشته باشد چرا که وجود این مسائل در تأمین معیشت زندگی و حوزه کاری آن‌ها تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

وی در پایان افزود: در راستای کسب اطلاعات بیشتر از مشکلات کارگران یکی از کارخانجات زنجان با حضور تیمی از مرکز رسانه، گزارش کاملی از این مجموعه تهیه و جهت بررسی و حل مشکلات به قوه قضاییه ارسال شد.

کد خبر 454440

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha