همشهری آنلاین: کشتی‌گیران ایران برای حضور در مسابقات جهانی نگرانند که مبادا در قرعه‌کشی‌ها مقابل کشتی‌گیران رژیم صهیونیستی قرار بگیرند.

كشتي

به گزارش خبرآنلاین؛ مسابقات جهانی کشتی ۲۰۱۹ از ۲۳ تا ۳۱ شهریور به میزبانی نورسلطان قزاقستان برگزار خواهد شد. اتحادیه جهانی کشتی اسامی کشتی‌گیران حاضر در این رقابت‌ها را منتشر کرده و بعد از این اتفاق یک نگرانی بزرگ برای فدراسیون و اهالی کشتی ایران به وجود آمده است. رژیم صهیونیستی با ۶ کشتی گیر در قزاقستان حاضر می‌شود که ۵ نفر از آن ها در بخش مردان روی تشک خواهند رفت. این کشتی گیران که همگی روسی‌الاصل هستند، از شانس بد در اوزانی حضور دارند که ایرانی‌ها از شانس بالایی برای کسب مدال برخوردار هستند. در حقیقت رژیم صهیونیستی عامدانه بدون توجه به کشتی زنان، فقط در اوزانی دست به خرید کشتی‌گیر از دیگر کشورها زده است که می‌داند کشتی‌گیران ایرانی، بخت بالایی برای موفقیت در این اوزان دارند.

۳ کشتی‌گیر رژیم صهیونیستی در بخش آزاد در اوزان کشتی گیران همچون رضا اطری(۵۷ کیلوگرم)، ‌ بهمن تیموری(۷۹ کیلوگرم) و حسن یزدانی(۸۶ کیلوگرم) حضور دارند.

در کشتی فرنگی هم ۲ نماینده رژیم صهیونیستی در اوزان کشتی‌گیرانی همچون محمدعلی گرایی(۷۷ کیلوگرم) و سعید عبدولی (۸۲ کیلوگرم) حاضر هستند.

قطعا نفراتی همچون اطری، یزدانی، گرایی و عبدولی جزو شانس‌های اصلی کسب مدال در مسابقات جهانی هستند و این نگرانی وجود دارد که با قرعه نحس مواجه شوند.

به نظر می‌رسد پرشانس‌ترین کشتی گیر رژیم صهیونیستی در این رقابت‌ها در وزن حسن یزدانی باشد؛ در وزنی که نابغه جویباری شانس اول کسب مدال طلاست. این کشتی گیر همان فردی است که سال ۲۰۱۷ در مسابقات امیدهای جهان به مرحله نهایی صعود کرد و علیرضا کریمی به خاطر عدم رویارویی با او با محرومیت ۶ ماهه مواجه شد!

حالا بعد از اتفاقاتی که برای سعید ملایی در مسابقات جهانی ژاپن رخ داد، به نظر می رسد مسابقات جهانی کشتی ۲۰۱۹ که محل اصلی کسب سهمیه المپیک هم به شمار می رود، دغدغه جدیدی برای مدیران ورزش ایران است تا اتفاق بدی برای این رشته مدال آور رخ ندهد.

کد خبر 454406

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha