مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۶:۲۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری 137 با حضور معاون امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران به نقل از معاونت آموزش و اطلاع رسانی مرکز سامانه مدیریت شهری 137 بر اساس حکم شهردار تهران، دکتر عنایتی به عنوان رئیس جدید این سامانه منصوب شد.

دکتر شریفی معاون امور مناطق شهرداری تهران در این مراسم با قدردانی از زحمات مهندس علیرضا ربیعی گفت: شهرداری با ایجاد سامانه 137 به همه شهروندان تهرانی اعلام کرد که در هر زمان و هر مکانی می توانند مجموعه شهرداری را برای انجام خدمت ، به درب منازل خود فرا بخوانند و هر شهروند تهرانی در هر گوشه ای که باشد و اراده کند می تواند از طریق سامانه 137 پیام خود را به گوش مسئولان شهرداری برساند.

وی با اشاره به اینکه تعداد در خواست های  مردم از سامانه 137 روز به روز افزایش می یابد گفت: سامانه 137 باید توسعه پیدا کند و به روز شود تا بتواند جواب گوی مردم باشد و اطلاعات این مرکز تجزیه و تحلیل شود و در اختیار مدیران، شهرداران مناطق و نواحی قرار گیرد تا برنامه ریزی های شهرداری در راستای درخواست های مردم باشد.

شریفی با بیان اینکه شعار اصلی شهردار تهران  شهروند مداری است عنوان کرد: برای ایجاد اطمینان باید رضایت شهروندان را جلب کرد و بر کارهای انجام شده باید نظارت کافی شود تا در کنار سرعت، کیفیت هم مد نظر قرار گرفته شود.

درپایان جلسه نیز حکم دکترعنایتی به عنوان رئیس جدید سامانه 137 معرفی شد و از تلاش های  ربیعی قدردانی شد

کد خبر 45437

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز