یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: جیلین اندرسن در چهارمین فصل از سریال «تاج» نقش مارگارت تاچر، آخرین نخست‌وزیر بریتانیا در دوران جنگ سرد را ایفا می‌کند.

جيلين اندرسن به نقش مارگارت تاچر در سريال تاج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سی‌ان‌ان، بازیگر ۵۱ ساله آمریکایی با تایید خبر ایفای نقش بانوی آهنین در دوران جنگ سرد اعلام کرد عاشق شخصیت پیچیده و جنجالی خانم تاچر شده است. اندرسن که در شیکاگو به دنیا آمده و در لندن بزرگ شده، درست همان سال به قدرت رسیدن نخستین نخست‌وزیر زن در تاریخ بریتانیا این کشور را به مقصد آمریکا ترک کرد.

ستاره سریال «پرونده‌های ایکس» درباره حضور در پروژه «تاج» شبکه نتفلیکس به آبزرور گفت: «از پیوستن به گروه بازیگران سریال بسیار هیجانزده و خوشحالم که می‌توانم نقش پیچیده و جنجالی این زن را بازی کنم. تاچر بی‌تردید زنی نیرومند بود اما من می‌خواهم لایه‌های زیرین او را نشان بدهم و به جرات می‌گویم عاشق نمادی شده‌ام که دوستش داشته باشیم یا نه، یک دوران را تعریف کرد.»

اولیویا کولمن که سال گذشته برای بازی در «سوگلی» برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد، در فصل سوم «تاج» جانشین کلر فوی می‌شود و نقش ملکه را ایفا می‌کند. هلنا بونهم کارتر هم بازیگر نقش پرنسس مارگارت و جانشین ونسا کربی خواهد بود. توبیاس منزیس به نقش پرنس فیلیپ، جاش اوکانر به نقش پرنس چارلز و امرالد فنل به نقش کامیلا شند یا همان دوشیس کورنوال دیگر بازیگران فصل سوم «تاج» هستند.

تا امروز دو فصل و ۲۰ قسمت «تاج» از شبکه نتفلیکس پخش شده و قرار است سریال تا شش فصل و ۶۰ قسمت ادامه داشته باشد. فصل سوم از ۱۹ نوامبر ۲۰۱۹ روی آنتن می‌رود و ماجراهای ۱۹۶۴ تا ۱۹۷۶ را روایت می‌کند. در فصل چهارم پای دو شخصیت بسیار مهم مارگارت تاچر و لیدی دایانا اسپنسر (پرنسس دایانا) به داستان باز می‌شود.

کد خبر 454354

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha