همشهری آنلاین: کتابخانه تخصصی سینما در اصفهان با ۸۰۰ جلد کتاب تخصصی در این زمینه راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی کتابخانه تخصصی سینما در اصفهان

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) مدیر دفتر تخصصی سینمای اصفهان گفت: بعد از تشکیل دفتر تخصصی سینما قرار شد در راستای مرجعیت علمی و عملی این دفاتر برنامه‌هایی تدوین شود که در همین زمینه دفتر تخصصی سینما به دلیل تقاضای زیاد، کتابخانه تخصصی سینما را راه اندازی کرد.

مصطفی حیدری در ادامه افزود: فیلم‌سازان برای خلق هر اثری، احتیاج به پشتوانه‌ علمی و فرهنگی دارند که تنها با مطالعه و تحقیق در این زمینه به دست می‌آید. البته نباید هم توقع داشت که کتاب‌های سینمایی فقط مورد استفاده‌ سینماگران قرار گیرد. به همین دلیل برای علاقه مندان به این حوزه کتابخانه اختصاصی راه اندازی شد.

وی ادامه داد: این کتابخانه در حال حاضر با ۸۰۰ جلد کتاب در دفتر تخصصی سینما قرار دارد و ساعات کار آن نیز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۴ و پنجشنبه‌ها از ۸ تا ۱۲ است.

مدیر دفتر تخصصی سینما با بیان اینکه این کتابخانه کمبودها را در زمینه گرانی کتاب و نبود کتاب‌های سینمایی جبران می‌کند، افزود: با توجه به گران شدن کتاب و پایین آمدن قدرت خرید هنرجوها، علاقه مندان سینما و هنرمندان، این کتابخانه راه اندازی شد که در آن کتاب‌های مرجع و کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد حوزه سینما وجود دا

کد خبر 454338

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha