شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸

همشهری آنلاین: انسانهای زیادی پا به عرصه گیتی نهاده‌اند و در میانشان اندک اندیشمندانی از زلال باور خویش، ثبت و به یادگار گذاشتند، در میان این بلندباوران برخی پیشتاز و تحول‌ساز بودند.

کتاب فلسفه مد در انتشارات بازاریابی چاپ شد

اسوندسن فیلسوف نروژی از آن دست روشن ضمیرانی بود که یادگاری به قلم تحریر درآورد که تا سال‌ها می‌توان به عنوان چراغ راه عرصه‌ی مد از آن یاد کرد.

فلسفه مد - کتابی که پیش روی شماست- از نوع کتابهای چالش‌برانگیز است که همزمان دانش و بیش از آن بینش ما را نسبت به مد کاملا تحت تاثیر قرار می‌دهد. البته به بسیاری از پرسش‌های ما درباره‌ی مد، پاسخی کاملا متفاوت و به دور از انتظار دارد.

درباره‌ی مد کم می‌دانیم و آنچه می‌دانیم نیز بدون انسجام، پراکنده، مغشوش و آمیخته با جانبداری‌ها و تعصب‌ورزی هاست.

شاید بپرسید: آیا مد راهگشای جهانی است که لازم است درباره‌ی آن بدانیم که باید گفت: نه، اما برای شناخت دنیای مدرن ناگریزیم درباره‌ی مد بدانیم.

بندرت می‌توان از پدیده‌ی اجتماعی دیگری نظیر مد نام برد که تاثیر آن از فرم بدن گرفته تا طراحی خودرو، هنر، و حتی سیاست را در برگیرد.

علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند از طریق تلفنهای انتشارات بازاریابی ۶۶۴۰۸۲۵۱ (۰۲۱) و ۶۶۴۰۸۲۷۱ (۰۲۱) اقدام کنید.

کد خبر 454296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =