جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹
۰ نفر

محمد زارعی: تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب دور دوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام‌ملت‌های ۲۰۲۳ چین، در نخستین گام باید سه‌شنبه هفته جاری به مصاف تیم ملی هنگ‌کنگ برود. بر همین اساس تیم ملی روز چهارشنبه گذشته برای برگزاری این دیدار عازم هنگ‌کنگ شد.

مارك ويلموتس

ملی‌پوشان ابتدا به امارات سفر کردند و از آنجا با پروازی ۸ساعته و ۶روز زودتراز زمان مسابقه به هنگ‌کنگ رفتند که در آنجا مسئولان سفارت ایران با هماهنگی فدراسیون فوتبال هنگ‌کنگ استقبال مناسبی از تیم ملی داشتند تا ملی‌پوشان با کمترین دغدغه در هتل محل اسکان خود مستقر شوند. ملی‌پوشان بعد از رسیدن به هنگ‌کنگ و پس از استراحت یک‌روزه از دیروز تمرینات خود را آغاز کردند.

پنجشنبه‌شب ویلموتس به همراه دیگر اعضای کادرفنی تیم ملی به‌طور زنده بازی هنگ‌کنگ مقابل کامبوج را تماشا کردند. قرار است مسئولان فدراسیون فوتبال با تهیه فیلم بازی عراق و بحرین (تیم‌های همگروه تیم ملی کشورمان) آن را در اختیار کادرفنی قرار دهند تا آنالیزهای فنی روی این بازی انجام شود.

گفتنی است مسئولان فدراسیون فوتبال با پیگیری‌های سفارت ایران در هنگ‌کنگ تأکید داشتند اگر اعتراضات مردم این کشور که در راستای برخی سیاست‌های دولت آنهاست ادامه داشته باشد، به‌دلیل مسائل امنیتی باید بازی در کشور دیگری برگزار شود اما تا این لحظه با رایزنی‌های انجام‌شده مسئولان هنگ‌کنگی تأکید کرده‌اند که اعتراضات مردمی فقط در یکی دو روز خاص در هفته است و هیچ‌گونه مشکلی برای انجام بازی ایران نخواهند داشت.

ملی‌پوشان روز سه‌شنبه و بعد از برگزاری مسابقه برابر هنگ‌کنگ بلافاصله به ایران بازخواهند گشت تا بازی‌های هفته سوم لیگ برتر برگزار شود.

کد خبر 454195

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha