همشهری آنلاین: رییس اداره بودجه و اعتبارات معاونت درمان وزارت بهداشت گفت: تسویه سال ۱۳۹۷ و علی الحساب سه ماهه اول سال ۱۳۹۸پرداخت شده است اما از اول مهر ماه مبنای پرداخت برنامه مصدومین ترافیکی، اطلاعات سامانه سپاس خواهد بود.

تصادف 833

به گزارش روز پنجشنبه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رضا رضایی با اشاره به ریز هزینه کرد برنامه های طرح تحول نظام سلامت به تفکیک برنامه گفت: کلیه هزینه‌های برنامه های طرح تحول نظام سلامت تا پایان خرداد ماه تسویه و علی الحساب بابت ماه های تیر و مرداد به دانشگاه های علوم پزشکی پرداخت شد.

وی ادامه داد: دانشگاه های علوم‌ پزشکی موظفند براساس محل اعتبارات تعیین شده نسبت به هزینه کرد این موارد اقدام و عملکردهای خود در هر برنامه را اصلاح نمایند. تا پروژه های نیمه تمام هر چه سریعتر تکمیل شوند.

رضایی گفت: همچنین هزینه برنامه بیماران خاص، بیماران مبتلا به سرطان و بیماران نیازمند پیوند در راستای برنامه حفاظت و حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج ذیل برنامه طرح تحول  سلامت تا پایان سه ماهه اول سال به دانشگاه های علوم پزشکی پرداخت شده است.

 وی تاکید کرد: با توجه به محدودیت منابع، تجهیزات پزشکی براساس اولویت مراکز توزیع خواهد شد و مراکز محروم تر و نیازمند تر در راس توزیع خواهند بود.

کد خبر 454060

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha