همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز دیپلماسی مقاومت یکی از محورهای مهم و تاثیرگذار در دیپلماسی دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.

امیر حاتمی

به گزارش چهارشنبه روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» در مراسمی که با حضور تعدادی از مسئولین نیروی قدس و فرماندهی اطلاعات خارجی سپاه و مسئولین امور بین الملل وزارت دفاع برگزار شد، با بیان اینکه دیپلماسی مقاومت، بخشی از عرصه مقاومت و جهادگری است، گفت: فعالان این عرصه ثواب جهادگران واقعی را به لطف خداوند متعال خواهند داشت.

وی با قدردانی از همه فعالان عرصه مقاومت شامل جهادگران عرصه نظامی و دیپلماسی مقاومت اظهارداشت: محور مقاومت، محور انسانیت، آزادگی، دیانت، شرافت و مظهر مبارزه با تمامی مظاهر شر از جمله کفر، استبداد، تروریسم، استکبار  و زیاده خواهان است و امروز مبارزه در این سنگر  مبارزه مقدس و جهاد در راه خدا محسوب می‌شود.

وزیر دفاع افزود: امروز با لطف و عنایت خداوند، رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و مجاهدت تمامی جهادگران این عرصه، مقاومت به اوج افتخار رسیده و خاری در چشم دشمنان است و به همین دلیل نیز آنها این را بر نمی‌تابند و امروز دیپلماسی مقاومت یکی از محورهای مهم و تاثیر گذار در دیپلماسی دفاعی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

حاتمی اظهار داشت: توطئه بسیار بزرگی علیه منطقه طراحی شده بود و مجریان این طرح را، شرور ترین افراد انتخاب و در قالب گروه های تکفیری- تروریستی جمع کرده بودند و چنانچه مردان عرصه مقاومت نبودند، علاوه بر اینکه جاه طلبی های رژیم صهیونیستی به پشتوانه حامیان مستکبر غربی، به مناطقی بسیار فراتر از مرزهای کنونی این رژیم رسیده بود.

وی خاطرنشان ساخت: تروریست های تحت حمایت آنها، نقشه شومی برای کل منطقه داشتند و امروز همه ملت های منطقه مدیون رزمندگان محور مقاومت هستند که  نقش اصلی را در شکست دادن این گروه ها ایفا کردند و من علاوه بر وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک ایرانی از آنها قدردانی می‌کنم.

وی افزود: تحولات ماه های اخیر در بخش های مختلف این منطقه از جمله آنچه در صحنه مقاومت لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد، بار دیگر نشان داد استکبار و عوامل آنها زبانی به غیر از زور را درک نمی‌کنند.

در این مراسم وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از فعالان عرصه مقاومت قدردانی کرد.

کد خبر 453932

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha