همشهری آنلاین: فرمانده پایگاه امامت نیروی دریایی سپاه جاسک گفت: هفت فروند کشتی مخصوص صید ترال به دلیل تخلف صید توسط این نیرو توقیف شدند.

جزئیاتی از انتقام گیری جدید سپاه از تروریست‌ها

ناو سالار یکم پاسدار تیمور پایداره روز چهارشنبه در همین زمینه افزود: در گشت شناورهای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشخص شد این شناورها در زمینه‌های رعایت فاصله به ساحل و صید آبزیان تخلف داشته اند.

وی ادامه داد: شناورهای یاد شده ۲۲۲ تن انواع آبزیان را صید کرده بودند که پرونده آن‌ها برای رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

روابط عمومی نیروی دریایی سپاه نیز در اطلاعیه ای از توقیف ۷ فروند کشتی صیادی ترال توسط یگان شناوری پایگاه امامت نیروی دریایی سپاه در منطقه جاسک خبر داد و اعلام کرد: این شناورها که ۲۴خدمه آن خارجی هستند، شامگاه گذشته(سه شنبه) به دلیل رعایت نکردن فاصله مجاز از ساحل برای صیادی و تخلف صید آبزیان، توسط شناورهای نیروی دریایی سپاه توقیف و به منظور ادامه روند رسیدگی به پرونده تخلف، تحویل مقامات قضایی شدند.

در این اطلاعیه با بیان اینکه شناورهای توقیف شده ۲۲۲ تن انواع آبزیان را صید کرده اند، تاکید شده است: نیروی دریایی سپاه با راه اندازی بسیج دریایی و گشت‌های شناوری با هرگونه تخلف در حوزه صیادی که معیشت و زندگی مردم منطقه را با چالش و مشکل مواجه کند، با جدیت برخورد می‌کند.

کد خبر 453930

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha