همشهری آنلاین: چهارمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور جوانان در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار شد که به برتری تهران در بخش پسران و قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در بخش دختران انجامید.

تيم‌هاي دارت دختران

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این رقابت‌ها با حضور ۷۰ بازیکن از ۱۶ استان کشور و در دو بخش انفرادی و دوبل برگزار شد که در بخش پسران و در مجموع رده‌بندی تیمی، تهران با ۱۴۰ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، خراسان رضوی (موسسه فرهنگی شهرآرا) با ۱۳۰ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی رسید و اردبیل با ۸۹ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

اما در بخش دختران تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۱۵۹ امتیاز قهرمان شد، خراسان رضوی (موسسه فرهنگی شهرآرا) با ۹۲ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی رسید و تیم‌های خراسان جنوبی و سمنان با ۶۸ امتیاز در جایگاه سوم مشترک تیمی قرار گرفتند.

  • بخش انفرادی پسران:

در فینال این مسابقات امیرعلی رمضانی از خراسان رضوی به عنوان نخست دست یافت، پارسا کاظمی از گیلان دوم شد و امیرحسین افرا از اردبیل و محمدمعز خطیب‌زاده از خراسان رضوی در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

  • بخش دوبل پسران:

پس از انجام فینال تمام تهرانی این رقابت‌ها تیم تهران الف متشکل از مهرداد سیفی و پیام کلانتری قهرمان شد، تیم تهران ب متشکل از علی ملکی و بردیا شاه‌زمانیان به عنوان دوم دست یافت و عنوان سوم مشترک به تیم‌های خراسان رضوی الف متشکل از امیرعباس زمانی راد و محمدمعز خطیب‌زاده و خراسان رضوی ب متشکل از صدرا بنایی و امیرعلی رمضانی رسید.

  • بخش انفرادی دختران:

بعد از اتمام فینال تمام اصفهانی فاطمه کریمی از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به عنوان نخست رسید، مهتاب منصوری نایب قهرمان شد و آتنا بیگمی و مائده عطایی، هر دو از خراسان جنوبی سوم مشترک شدند.

  • بخش دوبل دختران:

تیم دو نفره فولاد مبارکه سپاهان از اصفهان با ترکیب فاطمه کریمی و مهتاب منصوری به عنوان قهرمانی دست یافت، تیم شهرداری گرمسار از استان سمنان متشکل از عسل و مهشاد عوض‌زاده در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم تهران متشکل از پانیذ تراب‌نژاد و نیایش پازوکی به همراه تیم فولاد مبارکه سپاهان ب از اصفهان با ترکیب مریم عسگری و فاطمه صفی به طور مشترک در ردیف سوم قرار گرفتند.

کد خبر 453871

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha