همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کلید حل مشکلات کشور تکیه بر گفتمان مقاومت است.

حاجی صادقی

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی  در دیدار با جمعی از پاسداران استان کرمانشاه  با اشاره به پشت سر گذاشتن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفت: در این چهار دهه ما با فتنه ها و حمله های زیادی از سوی دشمنان اسلام و انقلاب مواجه بوده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز مردم ایران اسلامی باید با افتخار سرشان را بالا بگیرند؛ چرا که اجازه ندادند این نظام اسلامی عمر کوتاهی داشته باشد و آن را به سمت گام دوم انقلاب هدایت کرده اند.

حاجی صادقی با اشاره به در حال پیشروی بودن انقلاب اسلامی گفت: هر روز وضعیت ما در برابر جبهه استکبار بهتر از دیروز است، به گونه ای که امروز دشمنان ما اعتراف دارند که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آنها را رقم زده است.

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در چهاردهم خرداد امسال مبنی بر توجه به گفتمان مقاومت برای حل مشکلات کشور تصریح کرد: ایستادگی، قاطعیت و صراحت مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن دستاوردهای زیادی برای ما به همراه داشت.

حاجی صادقی با اشاره به توجه بیشتر به گفتمان مقاومت مد نظر مقام معظم رهبری در ۴چهار ماه اخیر گفت: با تکیه بر گفتمان مقاومت دشمن را به عقب رانده ایم.

وی با تأکید بر اینکه کلید حل مشکلات کشور در شرایط کنونی تکیه بر گفتمان مقاومت است، گفت: آمریکا در برابر گفتمان مقاومت هیچ غلطی نمی تواند بکند.

حاجی صادقی با اشاره به سقوط قیمت دلار پس از زدن پهپاد آمریکایی از سوی فرزندان ایران اسلامی تصریح کرد: این موضوع نشان می‌دهد که مقاومت جواب می دهد.

وی با اشاره به اینکه ذلت دشمنان را در ماجرای توقف نفت‌کش انگلیسی شاهد بودیم، گفت: این قدرت در سایه گفتمان مقاومت مورد تاکید مقام معظم رهبری به دست آمده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: امروز قدرت ایران اسلامی کار را به جایی رسانده که رژیم صهیونیستی فاسد و آل سعود خائن برای جلوگیری از نابودی خود به آمریکا التماس می کنند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، افزود: دوران سختی را گذراندیم و در حال گذران هستیم و با وجود گله مندی مردم از شرایط اقتصادی موجود، به یاری خداوند از این گردنه هم مثل سایر گردنه های سخت عبور خواهیم کرد، اما باید هوشیار باشیم و آب در آسیاب دشمن نریزیم.

وی مطالبه گری از مسئولین را حق مردم دانست و گفت: مسئولین با تکیه بر توان داخلی می توانند مشکلات را حل کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه اشاره ای هم به ثبات نسبی امروز بازار داشت و تصریح کرد: امروز قوه قضاییه باید تبعیض ها را کنار گذاشته و برای از بین بردن فساد که مثل غده سرطانی می ماند، تلاش کند.

وی در بخش دیگر سخنانش با تسلیت فرارسیدن ماه محرم، از عاشورا به عنوان یکی از روزهای مهم و سرنوشت ساز اسلام یاد کرد و افزود: عاشورا روز حفظ و نجات دین الهی از توطئه هایی است که دشمنان برای از کارایی انداختن آن چیده بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر پیروزی انقلاب اسلامی به تاسی از نهضت عاشورا، اظهار کرد: در نهضت عاشورا سه نکته وجود دارد که انقلاب اسلامی با تکیه بر این سه نکته به پیروزی رسید و تداوم پیدا کرده است.

حاجی صادقی با بیان اینکه تقدس اولین ویژگی انقلاب اسلامی و برگرفته از نهضت عاشورا است، افزود: در بین حوادثی که در عالم اسلام رخ داده، هیچ حادثه ای در باب تقدس و ارزش به پای حادثه عاشورا نمی رسد.

وی با تاکید بر اینکه هر چیزی که رنگ الهی به خود بگیرد تقدس پیدا می کند و عاشورا هم به دلیل داشتن رنگ الهی مقدس شده، گفت: عاشورا اوج عرفان است و آنهایی که به دنبال معنویت تحرک آفرین هستند، تمام معنویت را در عاشورا می یابند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: عاشورا به این دلیل مقدس شده که نگذاشت اصل دین از بین برود و انقلاب اسلامی با تأسی از نهضت عاشورا تقدس را با خود به همراه آورده است.

حاجی صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با فرهنگ عاشورایی و حسینی آغاز شد، گفت: انقلاب اسلامی مبنای خود را احیای دین قرار داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ماندگاری به عنوان دومین ویژگی انقلاب اسلامی به تاسی از نهضت عاشورا یاد کرد و افزود: عاشورا طلوعی بی غروب و آغازی بی پایان بود که در محرم سال ۶۱ هجری رخ داد و هنوز هم پایان نیافته است.

حاجی صادقی با بیان اینکه گرامیداشت عاشورا به تنهایی ظلم به عاشورا است، گفت: ماندگاری عاشورا در بزرگداشت آن نیست؛ چرا که عاشورا نمرده و تا عاشورا زنده است دین زنده است.

وی با اشاره به حضور چند میلیون نفری مسلمانان در مراسم اربعین هر سال گفت: بنا نیست عاشورا تمام شود و این اراده خداوند است که عاشورا هر سال پر شورتر از سال قبل برگزار می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه سومین خصلت انقلاب به تاسی از نهضت عاشورا اثرگذاری است، گفت: کارکرد عاشورا این است که اسلام ناب محمدی را زنده نگه دارد.

وی با اشاره به اثرگذاری انقلاب اسلامی به تأسی از قیام عاشورا گفت: انقلاب اسلامی تولد جدیدی از اسلام ناب و تحقق بخش عینی غدیر بود و به دلیل اثرگذاری بالا دشمنان را به هراس انداخته است.

وی ادامه داد: اینکه امروز سنگ دست بچه های فلسطینی به موشک تبدیل شده و رژیم صهیونیستی که با شعار از نیل تا فرات آمده بود خود را در حصار می بیند و نیروهایش  با یک اخطار سید حسن نصرالله کیلومترها از مرز ها فرار می کنند نشان از این دارد که انقلاب اسلامی با تاسی از عاشورا سنگرهای کلیدی دنیا که قلوب ملت ها است را فتح کرده است.

حاجی صادقی تاکید کرد: امروز اسلام عربستان که اسلام بدلی است هیچ خطری برای دشمنان و آمریکایی‌ها ندارد، اما اسلام واقعی دشمنان را به هراس انداخته است.

وی با بیان اینکه اسلام بدلی همواره بزرگترین مشکلات را برای اسلام ناب به وجود آورده گفت:دشمنان اسلام بعد از پیامبر(ص) با اسلام بدلی تلاش کردند تا اسلام واقعی را از بین ببرند.

کد خبر 453824

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha