همشهری‌آنلاین: حزب‌الله لبنان در شبکه المنار، ویدیو عملیات گروه شهید یاسر ضاهر و حسن زبیب را منتشر و در آن تاکید کرد، عملیات هدف‌گیری خودروی نظامی اسرائیلی منجر به کشته و زخمی‌شدن نیروهای اسرائیلی شد؛ موضوعی که رژیم صهیونیستی آن را تکذیب می‌کند.

حزب الله لبنان

به گزارش ایسنا به نقل از المیادین، این فایل ویدیویی فضای بازتری از منطقه مرزی را به تصویر کشیده و سپس نشان می‌دهد که این خودرو در مسیر نزدیک شدن به منطقه "آویویم" است، بعد موشکی به این خودرو اصابت می‌کند که آن را منفجر کرده و دودی از آن به متصاعد می‌شود.

گوینده‌ای که روی فیلم صحبت می‌کند، می‌گوید: موشک اول از نوع "کورنت" است که به هدف اصابت کرد و از منطقه دیگر موشک دوم شلیک شد تا از انهدام هدف اطمینان حاصل شود.

او خاطرنشان می‌کند: هدف در یک و نیم کیلومتری خط چهارم مرزی از نقطه شلیک اول و چهار کیلومتر از نقطه شلیک دوم قرار دارد.

حزب‌الله لبنان روز یکشنبه تاکید کرد که یک دستگاه نفربر زرهی رژیم صهیونیستی را منهدم کرده است و ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد، حزب‌الله سه موشک ضد تانک به پادگان نظامی شلیک کرد که ارتش نیز با ۱۰۰ خمپاره به اطراف روستاهای مرزی پاسخ داد.

حزب‌الله لبنان این عملیات را بعد از تهدیدش نسبت به پاسخگویی به شهادت دو تن از رزمندگانش در نزدیکی دمشق صورت داد و همچنین اسرائیل را مسؤول تجاوز دو پهپاد به ضاحیه جنوبی بیروت دانست.

حزب‌الله لبنان نام این دو رزمنده شهید در دمشق را روی گروهی که این عملیات را انجام داد، گذاشت.

رژیم صهیونیستی مدعی شده هیچ یک از نیروهایش کشته و زخمی نشدند و رسانه‌ها آوردند، ارتش یک فریب را اجرا کرد و سربازان اسرائیلی را منتقل کرد که اصلا زخمی نشده بودند تا حزب‌الله را فریب دهد.

شبکه المنار پیش از این نیز تصاویری از خودروهای نظامی در نزدیکی مرزها منتشر کرد که در آنها عروسک‌هایی به شکل سرباز قرار داده شده بودند.

گوینده‌ای که در فایل ویدیویی حزب‌الله صحبت می‌کند، می‌گوید: عروسک قرار داده شده در خودروهای نظامی هیچ فایده‌ای در گمراه کردن مقاومت در انتخاب هدفش برای پاسخگویی ندارد.

یک منبع نزدیک به حزب‌الله لبنان نیز تاکید کرد، حمله در نزدیکی مرزها پاسخ به حمله اسرائیل به دمشق بود اما پاسخ دوم ما هنوز شروع نشده و این پاسخ در آسمان و برای مقابله با پهپادهای اسرائیلی خواهد بود.

کد خبر 453756

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha