همشهری آنلاین: تیم ملی بسکتبال لهستان با پیروزی مقابل چین، یکی از جدی‌ترین رقبای ایران در راه کسب سهمیه المپیک از جام جهانی، امیدهای ایران برای ادامه مسابقات را زنده نگه داشت.

بسكتبال

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها در شب دوم مرحله گروهی جام جهانی، لهستان در بازی با چین که به وقت اضافه رفت با نتیجه نزدیک ۷۹ – ۷۶ میزبان را شکست داد. چین با این شکست و با رکورد یک برد و یک شکست، یک قدم از صعود به مرحله دوم جام جهانی بازماند.

تیم ملی بسکتبال ایران با شکست مقابل تونس در دومین بازی خود شانس حضور در مرحله بعد را از دست داد. در صورتی که چین موفق به صعود از گروه نشود، تیم ملی ایران این شانس را خواهد داشت که با قرار گرفتن در رده بالاتر از این تیم، به عنوان بهترین تیم آسیایی جام جهانی راهی مرحله بعد شود. تیم‌های کره جنوبی، فیلیپین و اردن هم با توجه به گروه‌های سختی که در آن قرار دارند به احتمال فراوان قادر به صعود از گروه نخواهند بود.

چین در سومین دیدار مرحله گروهی خود روز چهارشنبه به مصاف ونزوئلا خواهد رفت. تیم ملی بسکتبال ایران در همین روز از ساعت ۱۷ به وقت تهران به مصاف اسپانیا می‌رود.

در ادامه دیدارهای شب دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی در گروه ایران، اسپانیا در یک دیدار تماشایی و نزدیک ۷۳ – ۶۳ پورتوریکو را شکست داد و با دو برد از دو بازی راهی مرحله بعد شد.

کد خبر 453737

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha